השוק
מחאת הטונה עובדת: סטארקיסט צנחה ב-30% במכירות
אחרי מחאת הטונה שהוביל גיא לרר נגד חברת דיפלומט, נחשף כי המכירות של טונה סטארקיסט שבבעלותה של דיפלומט ירדו ב-30%, כמו גם הכמות הנמכרת
לפני מספר שבועות גיא לרר החל במחאת הטונה נגד חברת דיפלומט, זאת בתגובה למחירים הלא פרופורציונלים של טונה סטארקיס לעומת טונות אחרות, שמיוצרות באותה עלות. כעת, עושה רושם המחאה שעבדה יש לומר, נותנת את אותותיה ובענק.
ב"כלכליסט" פורסם היום (שלישי) כי בחודש וחצי האחרונים ירדו היקפי המכירות של טונה סטארקיסט בכ־30%. הכמות הנמכרת גם היא ירדה באחוזים דומים. עוד נחשף בנתונים כי דיפלומט התעקשה שלא להוריד את המחיר, והעדיפה לספוג את הירידה בהיקף המכירות.
עוד ב-
בכך, הוכיחו הצרכנים הישראלים שהם "לא פרייארים" ושהם לא אוהבים שפוגעים להם בכיס, בטח בתקופה בה יוקר המחייה משתולל. והמכה הזאת אולי נשמעת כמו משהו קטן עבור החברה, אבל חשוב לציין כי דיפלומט שולטת שולטת ביותר מ-41% משוק שימושי הטונה בישראל.
היא מחזיקה ב-100% מסטארקיס, שהכניסה לה בשנה האחרונה 15.7 מיליון שקלים. המותג סטארקיסט אחראי ל־7.4% מכלל הכנסותיה של הקבוצה, שני רק למותג פמפרס שאחראי ל־7.8% מהכנסות דיפלומט. ממש לא מכה קלה בכנף.
היא מחזיקה ב-100% מסטארקיס, שהכניסה לה בשנה האחרונה 15.7 מיליון שקלים. המותג סטארקיסט אחראי ל־7.4% מכלל הכנסותיה של הקבוצה, שני רק למותג פמפרס שאחראי ל־7.8% מהכנסות דיפלומט. ממש לא מכה קלה בכנף.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
11.טונה של טעמן אותה הטונה אריזה אחרת בחצי מחירמישההה 08/2022/30הגב לתגובה זו1 0בדוק טעמן נארז באותו מפעל של סטארקייסט הגנבים לא לקנות מוצרי דיפלומט עד שיפשטו רגל אינשאאאלה סוף לחזיריםסגור
-
10.ספק ששם לנגד עיניו מלחמה בלקוחותמנשה כהן 08/2022/30הגב לתגובה זו0 0אין לו זכות קיוםסגור
-
9.סטארקיסטמרכזית 08/2022/30הגב לתגובה זו2 0אני חלק מה 30% לומדת להכיר טעם אחר וזה בסדר גמור לא אתן לדיפלומט להרוויח ממני חסל דימפלומט לא קונה מוצר מהםסגור
-
8.30 אחוז זה מעט מידי (ל"ת)שיןשין 08/2022/30הגב לתגובה זו2 1סגור
-
7.א קונה סטרקיסט יש תחליפים אחרים (ל"ת)גיורא 08/2022/30הגב לתגובה זו2 0סגור
- טען עוד
-
6.יפהצח 08/2022/30הגב לתגובה זו6 0יפה אבל לא מספיק..יש ללמד הפעם לקח רציני את כל חמדני הכסף האלו על חשבון הכיס של האזרח העמל קשה..לא להרפות עד שירדו המכירות ב 97% לפחותסגור
-
5.יפהצח 08/2022/30הגב לתגובה זו4 0יפה אבל לא מספיק..יש ללמד הפעם לקח רציני את כל חמדני הכסף האלו על חשבון הכיס של האזרח העמל קשה..לא להרפות עד שירדו המכירות ב 97% לפחותסגור
-
4.מצויין, הצרכן הפנים, שיש בכוחו להשפיע עליואב 08/2022/30הגב לתגובה זו5 0יוקר המחיה שלו. כדמייקרים מוצר אל תקנה אותו, תקנה משהו אחר הדווה בטיבו ובטעמו ובמחיר זולסגור
-
3.וואלה הייתי מצפה ליותראביב 08/2022/30הגב לתגובה זו4 0דיפלומט חברה דורסנית שמנסה למנוע תחרות בכל הכוחסגור
-
2.חרםDidibart 08/2022/30הגב לתגובה זו3 0יש להמשיך את החרם גם על יצרנים וחברות הפועלות בשוק ומתיימרות לעלות את המחירים מייד לאחר החגים .סגור
-
1.זה עדיין מראה כמות לא מבוטלת של כסילים שממשיכים לרכוש (ל"ת)סתם אחד 08/2022/30הגב לתגובה זו8 0סגור