שיווק ופרסום

זוכת האח הגדול מאוכזבת? הקמפיין שאגד החליטה לגנוז

לאחר שאתר האופנה "וואן פרוג'קט" היה אמור לצאת בקמפיין אוטובוסים נרחב על גבי אוטובוסי אגד בכיכובן של טליה עובדיה, מארינה מקסימיליאן ואנה ארונוב, הוחלט לגנוז את הפרסומים בשל החשש של החברה להשחתה
מערכת ice |  3
המנצחת הגדולה של עונת האח הגדול - טליה עובדיה (צילום מסך רשת 13)
על פי פרסום ראשון של ערן סויסה היום (שני), אתר האופנה "וואן פרוג'קט" היה אמור לצאת בקמפיין אוטובוסים נרחב של אגד, בהשתתפותן של זוכת האח הגדול טליה עובדיה, הזמרת מארינה מקסימיליאן ושופטת רוקדים על כוכבים בקשת 12 אנה ארונוב. אבל על אף שהמודעות היו מוכנות וכבר הודבקו כבר על האוטובוסים של החברה, הקמפיין נגנז מחשש שהפרסומות, שמציגות נשים חשופות, יובילו להשחתה ולגל תלונות.
על פי סויסה: "כידוע, בשנים האחרונות הושחתו הרבה מאוד שלטים עם צילומי נשים, שבהם גם שלטי אופנה וקידום לתוכניות ריאליטי כמו "הישרדות". השלטים הושחתו בעיקר באזורים שבהם מתגוררים דתיים. כעת, כדי להקדים תרופה למכה - הקמפיין נגנז עוד לפני שבכלל יצא".

מאגד נמסר בתגובה: "הזיכיון לפרסום על האוטובוסים העירוניים של חברת אגד מצוי בידי חברת פרסום חוצות מסחרית, שמצווה לפרסם על האוטובוסים פרסומות שאינן מפלגות, מוקיעות, פוגעות או גורמות חוסר נוחות ומטרד לחלקים כאלה ואחרים בחברה הישראלית.
"פרסום של גברים או נשים כשהם חשופים ומעורטלים למחצה אינו מקובל, ואינו מצוי בסמכות הזכיין המסחרי, ולאגד - כמו גם למשרד התחבורה - שמורה זכות וטו על פרסומות שפוגעות, כאמור, בחלקים כאלה ואחרים בחברה הישראלית".
עוד נמסר: "האוטובוסים של אגד בקווי השירות - להבדיל משלטי החוצות בדרכים ובמרכזי הערים - הם בבחינת משאב תחבורתי ציבורי, ואינם יכולים להוות גורם אשר מסב חוסר נוחות ומורת רוח לחלקים בציבור הישראלי שיש להתחשב בהם, בהיותנו נותני שירות מקצועיים ושירותיים לכלל החברה בישראל".
מהאתר נמסר בתגובה: ״הצטערנו לשמוע על ההחלטה של אגד להוריד את הקמפיין החדש שלנו. אנו גאים, אוהבים ומעריכים את הפרזנטורים שלנו״.
מתנועת ישראל חופשית נמסר: "זו אינה הפעם הראשונה בה קבוצות קיצוניות בוחרות להשחית שלטים המציגים נשים בפרהסיה, ובמקום לאפשר לנשים לדגמן כראות עיניהם, חברת אגד בוחרת לדגמן כניעה עלובה לקיצוניים שמקדמים הדרת נשים מהמרחב הציבורי. הפחדנות שמראה חברת האוטובוסים בהורדת שלטי הפרסום היא לא פחות מפושעת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טליה את מדהימה
    אור 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על טליה אצילית ומדהימה בחורה אינטילגנטית עם עיניים טובות
    סגור
  • 2.
    טליה מהממת אמיתית! גם אנה ומרינה! ההפסד של אגד (ל"ת)
    ורד 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למה לפחד מהשחתה?? שטויות ! (ל"ת)
    חן 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור