שיווק ופרסום

חברת הסטארט אפ הישראלית Styletech זכתה בפרס אופנתי במיוחד

חברת הסטארט-אפ הישראלית Styletech זכתה ב- The Climate Solutions Prize בקטגוריית אופנה וקיימות
מערכת ice | 
אנשי סטיילטק לאחר הזכייה (צילום סטיילטק)
סטיילטק, שעושה מהפכה של ממש בעולם האופנה תוך יצירה ועיצוב ביגוד, דוגמניות ודוגמנים וירטואליים באמצעות בינה מלאכותית, זכתה בפרס שנערך השנה לראשונה ומטרתו לקדם חברות ישראליות שפועלות למען שמירה על כדור הארץ. האתגר בו זכתה החברה הוא The Sustainable Fashion Tech - Revolutionary Challenge לאור תרומתה לביטול ימי צילום, הפחתת טביעת הרגל הפחמנית, הקטנת שיעור ההחזרות ומשלוחי ושינוע הסחורות, וייצור לפי ביקוש במקום ייצור המוני.
Styletech, חברת הסטארט-אפ הישראלית שעושה מהפכה בעולם האופנה תוך ייצור ועיצוב דוגמניות ודוגמנים וירטואליים וכן ביגוד באמצעות בינה מלאכותית, זכתה היום (רביעי) בפרס "פתרונות האקלים" - The Climate Solutions Prize – שהוקם השנה על מנת לקדם ולטפח חברות סטארט-אפ ישראליות בתחום, וזאת בקטגוריית הקיימות באופנה.
פרס "פתרונות האקלים" ("ה-CSP") ממנף למעשה את אומת הסטארט-אפ ישראל כדי לטפל בשינויי האקלים, להעצים את גורמי השינוי וטיפוח טכנולוגיות פורצות דרך ליצירת עתיד בר-קיימא. התחרות נערכת על ידי חברת Start-Up Nation Central Ltd (CC), ארגון ללא מטרות רווח ומתנהל בשיתוף פעולה עם תאגידים, משקיעים, פילנתרופים ועמותות. אל טקס הגאלה הראשון, בו הוכרזו הזוכים בקטגוריות השונות וגם מחקר פורץ דרך, הגיעו אורחים מרחבי העולם כולל מנהלים עסקיים, חוקרים, פוליטיקאים, פילנתרופים ורבים אחרי, כאשר למעלה מ-2 מיליון דולר הוענקו בסך הכל.

סטיילטק זכתה באתגר The Sustainable Fashion Tech - Revolutionary Challenge, וכן בפרס כספי, לאור תרומתה לשמירה על כדור הארץ ומניעת זיהומו דרך חיסכון בהוצאות על בדים מיותרים ומשלוחים, כאשר כל בגד וירטואלי שמיוצר חוסך ייצור שלו בפועל, כמו גם במניעת טיסות לצילומים בחו"ל ללוקיישנים ספציפיים שאפשר לעצב כרקע לדוגמנים.
הפרס הוענק על ידי "קורנית" - העוסקת בפיתוח וייצור מכונות להדפסה דיגיטלית על גבי טקסטיל - שהעניקה חסות לקטגוריה זו, ולמעשה חיפשה פתרונות טכנולוגיים בעלי פוטנציאל להאיץ את הקיימות בתעשיית הטקסטיל. בפועל, ייצור הדוגמניות הווירטואליות מביא בפועל לביטול ימי הצילום, מפחית את טביעת הרגל הפחמנית שנוצרת על ידי התעשייה, מקטין את שיעור ההחזרות ובכך את משלוחי ושינוע הסחורות באוויר, בים וביבשה וזאת על ידי התאמת הוויזואליה (הבגדים הווירטואליים) עבור חנויות מקוונות באחוזי דיוק גבוהים ביותר ומיקוד ללקוחות ולשווקים ספציפיים, כמו גם ייצור לפי ביקוש במקום ייצור המוני כך שמעצבים יוכלו להעלות לוקבוקים לחנויות המקוונות שלהם עם פריטים שטרם יוצרו ולחסוך ייצור מיותר מראש.
מדובר למעשה בפרסונליזציה שסטיילטק עושה לאוואטרים, להם מותאמות מידות מדויקות של אנשים אמיתיים וכל אלה יוצרים מהפכה של ממש, כזו שכבר החלה בקרב כמה וכמה מותגים מקומיים כמו "אורבניקה", "אפרודיטה" ועוד, וחנויות מקוונות ברחבי העולם וצפויה להתרחב בהמשך.

הדוגמניות הווירטואליות (סטיילטק)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה