שיווק ופרסום

שוברים שתיקה מודים שהם עומדים מאחורי הקמפיין הזה

שוברים שתיקה מודים: אנחנו עומדים מאחורי שלטי החוצות וסרטון של מפלגת "כיבוש חזק לישראל". מדובר בפרסום סאטירי
מערכת ice |  3
כיבוש חזק לישראל (צילום שוברים שתיקה)
"שוברים שתיקה" מפרסמים כי מאחורי שלטי החוצות וסרטון של מפלגת "כיבוש חזק לישראל". מדובר בחלק קמפיין של שוברים שתיקה לקראת הבחירות הקרובות. הקמפיין יצא באותו יום בו פורסמו סרטונים בה מתנחלים תוקפים ישראלית בת שבעים ליד כיסאן, ובלילה תקפו חיילים בחווארה. מבחינת שוברים שתיקה הם רוצים לשנות שגרה זו בשטחים.
משוברים שתיקה נמסר: "אנחנו במערכת בחירות חמישית בשלוש וחצי שנים. הספקנו לשמוע פוליטיקאים מדברים על הכול, מתחבורה ציבורית ועד לימודי ליבה. כלומר, כל הכול מלבד לאילו משימות אנחנו שולחים את החיילים שלנו בשטחים. הגדה מבעבעת ופיגוע רודף פיגוע בזמן שחיילים מאבטחים פרעות מתנחלים בחווארה או פולשים לבתים באמצע הלילה כדי להפגין נוכחות. אבל נראה שעבור חלק ניכר מהפוליטיקאים שלנו המצב בשטחים כל כך טוב אין אפילו טעם לדבר עליו".

"שלא נטעה לרגע: הסרטון והשלטים אולי סאטיריים, אבל הם שיקוף מדויק של מדיניות שמתווה ממשלה אחר ממשלה, כבר למעלה מחמישה עשורים. ובזמן שהפוליטיקאים שלנו מעמידים פנים שהכול בסדר, כולנו, ישראלים ופלסטינים, משלמים על המדיניות הזו בחיי אדם. מגיע לכולנו עתיד טוב יותר. זה בידיים שלנו וזה מתחיל בדרישה ופעולה לסיום הכיבוש ולא לניהול הסכסוך".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בונייך ומהרסייך מימך יצאו
    אור 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שעשו לנו עמי העולם הוא גרעין וכאפס לעומת הארגון הזה וחבריו!!!;
    סגור
  • 2.
    גרמנים עלובים
    שונא גרמנים 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו יודעים דבר אחד בוודאות וזה שסבתות שלכם חגגו עם גרמנים בשנות השלושים והדם שזורם לכם בעורקים הוא דם גרמני, בוגדים עלובים שחייבים כיתת יורים להשמיד אתכם
    סגור
  • 1.
    עליבות (ל"ת)
    יוני 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור