שיווק ופרסום
ציון ברוך מצטרף ליטבתה: זה הסכום שהושקע בו
כוכב 'מה קשור' מככב בקמפיין חדש לכבוד חגיגות 60 שנה ליטבתה, שבחרה בו לפרזנטור החדש של המותג
המותג שנמצא בשותפות עם חברת שטראוס הוקם בשנת 1962 כחמש שנים לאחר הקמתו של הקיבוץ. הקמפיין, בעלות של כ-3 מיליון שקל, יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות.
הקמפיין הופק בשיתוף משרד הפרסום באומן ובכיכובו של ציון ברוך שנבחר לפרזנטור של המותג. יטבתה היא המחלבה המובילה בישראל, ופועלת במגוון קטגוריות: חלב ניגר, משקאות, שוקו, עולמות הקפה, משקאות חלבון, שמנות ועוד.
במסגרת הפרסומת, מופיע ברוך כבחור תל אביבי שנקלע לקיבוץ מופלא באמצע המדבר ופוגש את אנשי קיבוץ יטבתה החולמים והפטריוטיים, שמציגים בפניו את המוצרים החדשניים של המחלבה. ברוך מופתע מהחדשנות המוצרית ופוצח בדיאלוג ובשיר הומוריסטי משעשע עם חברי הקיבוץ שמראים לו שהכל אפשרי.
עוד ב-
קרין לקסר, מנהלת השיווק של יטבתה: "אנו שמחים ונרגשים לציין את חגיגות ה-60 ליטבתה. שנים של עשייה, חדשנות, טעמים ייחודים וחיבור לישראליות וחלוציות. הבחירה בציון לפרזנטור שלנו יחד עם חברי הקיבוץ הייתה טבעית ונכונה. ציון מייצג את ההומוריסטיות הישראלית, היזמות, האנושיות והשורשיות שמאפיינת את יטבתה ואנו שמחים שחבר אלינו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.נו וכמה קיבל? התחלתם להיות מסחארה בגרוש (ל"ת)ק 06/2022/21הגב לתגובה זו0 1סגור