שיווק ופרסום

ברצלונה בעסקת ענק עם ספוטיפיי: זה הסכום שתקבל

מועדון הכדורגל הספרדי וענקית המוזיקה מכריזים על שיתוף פעולה ארוך טווח, לצד שינוי שם האצטדיון המיתולוגי לספוטיפיי קאמפ נואו. מה עוד יכלול ההסכם?

מערכת ice | 
אוהדי ברצלונה (צילום לינקדאין ברצלונה)
מועדון הכדורגל ברצלונה וענקית הסטרימינג ספוטיפיי מכריזים על שיתוף פעולה ארוך טווח במסגרתו ספוטיפיי תהפוך לשותפה הראשית של המועדון ושירות הסטרימינג הרשמי של המועדון עבור 280 מיליון אירו בחוזה לשלוש שנים.
הלוגו של ספוטיפיי יודפס על חולצות קבוצת הגברים והנשים החל מעונת 2022/23 לארבע עונות והיא תתן חסות לחולצות האימונים במשך שלוש עונות. במסגרת שיתוף הפעולה ספוטיפיי ובארסה יפעלו כדי לייצר הזדמנויות לקידום אמנים מרחבי העולם על גבי החולצה האייקונית. 

בנוסף, לראשונה בתולדות המועדון, בתחילת יולי 2022 האצטדיון ימותג מחדש כ״ספוטיפיי קאמפ נואו״, החזון של השותפות הוא ליצור פלטפורמה שתאפשר לאמנים מכל העולם ליצור אינטראקציה עם קהילת המעריצים העולמית של ברצלונה.  ההסכם שאושר ונחתם על ידי מועצת המנהלים של מועדון הכדורגל ברצלונה, כפוף לאשרור אסיפת חברי הנציגים שתתקיים ב-3 באפריל, באמצעות הליך הצבעה אלקטרוני. המועדון יחשוף  בקרוב את כל הפרטים הלוגיסטיים, במקביל להכרזה הפומבית על הפגישה.
במסגרת השותפות, Spotify תהפוך לשותפה הראשית של המועדון מעונת 2022/23. ההסכם על זכויות שם האיצטדיון יחל ביולי 2022 ויימשך לאורך הפיתוח השאפתני של אתר הקאמפ נואו, כחלק מפרויקט Espai Barça אשר ישדרגו את מתקני המועדון לרמה בינלאומית, ויהפכו את חווית המשחקים לחווית בידור המשלבת גם את העיר בארסה. 
ז'ואן לאפורטה, נשיא מועדון הכדורגל של ברצלונה: "אנו נרגשים להכריז על שותפות חלוצית עם חברה בעלת שם עולמי כמו Spotify. שותפות זו תאפשר לנו להמשיך לקרב את המועדון לאוהדיו ולגרום להם להרגיש, יותר מתמיד, חלק ממשפחת בארסה. השילוב של שתי חוויות ייחודיות כמו בידור וכדורגל, יאפשר לנו להתחבר לחדשים קהלים ברחבי העולם".
״האיחוד הזה הוא צעד נוסף בדרכנו לעידן חדש, שבו אנחנו ממשיכים להראות את האופי החדשני והחיפוש המתמיד אחר מצוינות שכה מאפיין את בארסה, תכונות שהופכות את המועדון למיוחד בעולם״. 
הסכם החסות אושר ונחתם ע״י חבר הדירקטוריון של קבוצת הכדורגל והוא תלוי באשרור של אסיפת החברים Extraordinary Delegate Members שתתקיים ב3 באפריל. ההצבעה באסיפה תהיה אלקטרונית. המועדון יכריז בקרוב על הפרטים הלוגיסטיים של השותפות בסמוך להכרה על ההצבעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה