שיווק ופרסום

קמפיין ראשון לנטע אלחמיסטר מאז פרשת שי אביטל

אחרי שהודיעה כי בעקבות פרשת הסוכן שמעורב בשורה של הטרדות מיניות לכאורה, החליטה היזמית והדוגמנית כי מעתה תנהל את עצמה ויחד עם בעלה תשתף בפרסומת החדשה של אירוקה, בהשקעה של כמיליון שקל
כפיר אדר | 
רמי גרשון ונטע אלחמיסטר (צילום אסף לב)
אתמול (ראשון), לאחר אימון הבוקר של שחקן הכדורגל רמי גרשון עם קבוצתו, ולאחר סופ"ש גדוש חגיגות יומולדת 33 לגרשון, הצטלמו בדירתם בנתניה היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר וגרשון עצמו, לשורה של סצנות אופנתיות על סט צילומים הנראה כלקוח מסרט הוליווידי עבור רשת אירוקה.
זהו הקמפיין הראשון מאז שאלחמיסטר הודיעה כי החליטה שמעתה תנהל את עצמה בעקבות פרשת שי אביטל. הקמפיין שצולם הוא עבור רשת אירוקה, שמשיקה את הקולקציה החדשה לסתיו-חורף 2021/22  למשקפי השמש של המותגים הבינלאומיים אותם מייבאת בלעדית אירוקה כמו: טום פורד, ג'ימי צו, דיוויד בקהאם ועוד.
לראשונה מצטלם הזוג לקמפיין משותף שיעלה בתחילת חודש ספטמבר, לקראת החגים, בהשקעה של כמיליון שקל ויכלול פרסום בדיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטלים של אלחימיסטר ואירוקה. כמו כן תיערך פעילות תקשורתית בכל סניפי רשת אירוקה, ברחבי הארץ. אז מה יחשוף הקמפיין? הצצה חד פעמית מהחיים הפרטיים של הזוג הכי מעניין בביצה. הקמפיין יכלול  סרטונים עם נגיעות של  הומור, המתעדים את השניים.
אלחמיסטר הסבירה על החיבור עם גרשון בפעם הראשונה, על סט הצילומים של אירוקה אמרה על הסט: "האמת מזמן אמרתי לרמי שמשקפי שמש יושבים עליו בול, שהוא חייב פעם אחת לנצל את זה לטובת קמפיין. לא חשבתי שזה יגרום לנו להצטלם יחד. זו פעם ראשונה  שמצלמים קמפיין אצלנו בבית, וחשפה את מלתחת הבגדים ואבזרי האופנה שלה. אני אוהבת שיש פה אותנטיות. מצלמים פה רגעים שלמים שלקוחים מהחיים הפרטיים שלנו, ומביאים אותם לסרטון שישקף את החיים האמתיים של רמי ושלי!".
רמי גרשון אמר: "וואלה להיות דוגמנית זה לא דבר קל..... אני אחרי סופ"ש גדוש חגיגות יומולדת ואני עוד בהיי, גרשון נשאל מה קיבל במתנה ליום ההולדת מנטע – אז מסתבר שעדיין לא הספיקה לבחור. יש לזוג הסכם שכל אחד אומר מה הוא רוצה כמתנה ליום ההולדת ומסתבר שהזמין טלפון נייד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה