שיווק ופרסום

רנדי צוקרברג מככבת בקמפיין של סודהסטרים בסימן יום כדור הארץ

החברה בעלת האג'נדה הירוקה מעודדת צרכנים להפוך את המודעות הגוברת ברשתות החברתיות לצעדים אמיתים, ומתחייבת בעצמה לחסוך 78 מליארד בקבוקי פלסטיק חד פעמי עד לשנת 2025
כפיר אדר | 
רנדי צוקרברג וסודהסטרים (צילום יחצ)
סודהסטרים מותג המים המבעבעים משיק היום (שלישי) לרגל יום כדור הארץ שייחל בעוד יומיים קמפיין סביבתי Don't just Share, Care" בכיכובה של אשת העסקים רנדי צוקרבג.
בהמשך למסורת הפרסומת המשעשעות של החברה, מעבירה סודהסטרים מסר חברתי נוקב עם הרבה הומור, בעוד דווקא צוקרברג היא זו הקוראת לצופים שלא להסתפק בדאגה עבור כדור הארץ רק בגבולות הרשתות החברתיות, אלא יש לנקוט בצעדים אמיתיים.
בסיום הסרטון מציגה צוקרברג את האתר החדש שהקימה החברה, המאפשר לאנשים לראות אילו שינויים סביבתיים קטנים יכולים לבצע בשגרת חייהם, וכן מכריזה בעצמה על שורה של התחייבויות סביבתיות לשנת 2021.
החברה הציבה יעד חדש של חיסכון בשימוש ב-78 מיליארד בקבוקים חד פעמיים עד לשנת 2025, בהתבסס על הגידול העסקי אותו היא חווה ועל החישוב לפיו הכנת מים מוגזים ממי ברז חוסכת שימוש של אלפי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים לכל משפחה. היעד השאפתני הינו תוספת של 11 מליארד בקבוקים מהיעד אותו הציבה החברה בשנה שעברה, זאת תודות לגידול משמעותי בפעילות החברה בעולם.
בנוסף, הודיעה סודהסטרים כי עובדת לראשונה על מציאת פתרונות ליצור מכונות ההגזה מחומרים ממוחזרים או מחומרים טבעיים. אמנם מכונת הגזה מיועדות לשימוש שנים רבות ואינן חד פעמיות, אך ייצורן מחומרים ממוחזרים יהיה אבן דרך משמעותית במימוש האג'נדה הסביבתית של החברה בשל העובדה כי החברה מוכרת מיליוני מכונות בכל שנה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה