שיווק ופרסום

ישראכרט בקיצוצים: 20% הפחתה משכר בכירים, חל"ת לעובדים

חברת האשראי הגדולה בישראל הודיעה על נקיטת שורת צעדים להתאמת פעילותה לתנאי המשבר, אשר יכללו הוצאת מחצית העובדים לחופשה עד סוף אפריל. יחד עם זאת החברה לא תחדל מפעילות  
עינת שחק | 
כרטיס אשראי (צילום freepik)
לאור המצב במשק, הודיעה היום (ה') ישראכרט, חברת האשראי הגדולה בישראל, על נקיטת מספר צעדי צמצום להתמודדות עם המשבר. בתוך כך יחול קיצוץ שכר הבכירים, בהם שכר היו"ר אייל דשא והמנכ"ל רון וקסלר, וכן שכר חברי הדירקטוריון, בשיעור של 20% לשלושה חודשים, החל מה-1 באפריל.
נוסף על כך, החל מיום ראשון ועד לסוף חודש מרץ יצאו לחופשה על חשבון ימי המחלה כ-40%-50% מעובדי החברה, ומה-1 באפריל ועד לסוף החודש יוצאו 40$-50% מהעובדים לחל"ת. 
"ישראכרט הינה גורם משמעותי וחיוני במשק ועושה כל שנדרש על מנת להבטיח את מתן השירות ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים, גם בעת הזו. אני מודה לוועד העובדים שנרתם והבין כי זו הדרך הנכונה לצלוח יחד את המשבר הנוכחי. דירקטוריון והנהלת החברה החליטו על צעדים אלו בלב כבד, מתוך הבנת הצורך הברור בהתאמת פעילות החברה לנוכח המשבר, ומתוך אחריות כלפי לקוחותינו וכלל מחזיקי העניין. אנו מחבקים את לקוחותינו ועובדינו ומקווים שתקופה זו תחלוף במהרה ונשוב לימי שגרה", אמר רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט על המהלך.
ברקע הדברים, מניית ישראכרט נמצאת בצניחה של יותר מ-43%  בעקבות המשבר, אולם החברה ציינה כי היא שומרת על המשך פעילותה העסקית כחברה חיונית במשק הישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה