שיווק ופרסום
שופרסל בחרה: זה משרד הפרסום שיוביל את התקציב היוקרתי
ענקית הקמעונאות שופרסל בשליטת האחים אמיר בחרה להעניק את תקציב הפרסום למשרד בריקמן מקבוצת אדלר חומסקי
שופרסל מסתערת שוב על שוק הפרסומות ובחרה כמשרד פרסום את קבוצת אדלר חומסקי, דרך משרד בריקמן. המהלך העדכני מצטרף לשורה של שינויי ספקים ושירותים שמקדמים האחים אמיר מאז רכישת השליטה, במסגרת תוכנית כוללת לרענון הממשקים התפעוליים והפרסומיים של החברה.
כזכור, היום נודע כי ענקית הטכנולוגיה האמריקאית סיסקו שמעסיקה כ-800 עובדים בישראל, לא ממהרת לצאת מהארץ, לאחר עסקת שכירות ל-10 שנים עם חברת הבת של שופרסל - לארו.
המהלך של סיסקו מפתיע לאור הדיווחים כי החברה מתכננת לפטר עשרות עובדים בישראל כחלק מהליכי התייעלות בהתאם לצרכים משתנים - במה שהיה נראה כעוד גל פיטורים של ההייטק בישראל בתקופה האחרונה.
אולם, באופן מפתיע, כאמור, סיסקו החליטה לצאת למהלך של הבעת אמון בשוק המקומי עם חוזה שכירות עם חברת LARO, חברת הנדל"ן הממותגת מחדש של האחים אמיר ושופרסל, בעסקה משמעותית גדולה.
מדובר בהארכת חוזה השכירות של מרכז הפיתוח בנתניה, שמתפרש על פני 13 אלף מ"ר. הארכת החוזה תהיה לעשור, בהיקף של 12-15 מיליון שקל בשנה.
בכל הקשור לחברת הנדל"ן, שופרסל החליפה ב-23 בנובמבר את שמה של חברת הבת, שופרסל נדל"ן בע"מ, לשם לארו נדל"ן בע"מ. עמיחי פינקלשטיין המשיך בתפקיד המנכ"ל
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



