שיווק ופרסום

ציפי שביט בקמפיין ענק למשרד התיירות | פרסומת השבוע

משרד התיירות יצא בקמפיין מיוחד לכבוד חודש נובמבר, אשר עומד בסימן "חודש התיירות הישראלית" ובחר בציפי שביט להובלת המהלך. אלו הפרסומות המובילות השבוע
מערכת ice | 
ציפי שביט (צילום משרד הפרסום דיבור)

לכבוד חודש התיירות, משרד התיירות יצא בקמפיין חדש ומושקע במיוחד, בכיכובה של השחקנית והקומיקאית ציפי שביט. במקביל למהלך הפרסומי, הושק אתר ייעודי שמרכז את כל הפעילויות, ההנחות והאירועים המיוחדים שצפויים להתרחש בחודש נובמבר.

בכדי למשוך את תשומת ליבם של הצופים, משרד הפרסום Diboor בחר לגייס להובלת המהלך את אחת האמניות המוערכות בישראל, זאת בזכות אהבתה הרבה לתרבות הישראלית.
בזכות הליהוק החכם, התסריט הקריאטיבי ומלא ההומור והמהלך החשוב של משרד התיירות, הקמפיין יצר עניין רב בקרב הצופים והצופות בישראל. במסגרת המהלך האסטרטגי שהוביל המשרד הממשלתי בראשות השר חיים כץ, בכל סוף שבוע בחודש נובמבר ייערכו אירועי תרבות באזור גיאוגרפי אחר - ירושלים, צפון, תל אביב והדרום. 
חודש נובמבר יעמוד בסימן "חודש התיירות הישראלית", זאת לצורך עידוד תיירות הפנים וחיזוק העסקים המקומיים שנפגעו במהלך המלחמה. בין האמנים שייקחו חלק בפרויקט של משרד התיירות; דודו טסה, ישי ריבו, אברהם טל, קובי אפללו והלהקות לולה מארש, אתניקס וג'ימבו ג'יי.
 


דבר המשרד 
הפיצוח שלנו לחודש התיירות הישראלית היה להפוך את נובמבר – חודש שלא נתפס כחודש תיירותי – לחודש הכי שווה בארץ. בחרנו לעשות זאת דרך ההומור, הקסם והנוכחות של אחת הנשים הכי אהובות בישראל (ציפי שביט) שמביאה איתה שמחת חיים, חום ישראלי ויכולת מדבקת לגרום לכולם לחייך. כך הצלחנו להעביר את המסר שהטוב של הארץ נמצא ממש כאן, במרחק נגיעה ולתת לכולנו סיבה לצאת, לגלות וליהנות מחדש מישראל.
 


סיפור מבניית הקמפיין
כשחשבנו איך לגרום לישראלים לרצות לטייל דווקא בנובמבר, ידענו שאנחנו צריכים דמות שכולם אוהבים. כזו שמסמלת את הישראליות, ההומור והחום האנושי. כך הגענו לציפי שביט, שהפכה את כל הסצנות למפגש של אהבה, הומור ואנרגיה מדבקת.

רגע בלתי נשכח מהצילומים היה כשהיא עלתה על הרייזר, עם כל ההתלהבות והצחוק שלה, והפכה את הסט לחגיגה אמיתית. האנרגיה שלה וההומור שלה עברו גם במסך וגם מאחורי הקלעים, והדביקו את כל הצוות. לעבוד עם ציפי שביט זו באמת חוויה בלתי נשכחת.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
האתגר המרכזי היה איך לצלם את ציפי שביט באטרקציות אקסטרים – קיר טיפוס, רייזרים, חוויות שטח כשהיא אחרי ניתוח בברך. נדרש פיצוח טכני וקריאייטיבי כדי ליצור תחושת אקשן אמיתית מבלי לסכן אותה. הפתרון הגיע בזכות עבודה מדויקת עם גרין סקרין, שילוב עריכה מתוחכם, וטכנולוגיה שמאפשרת לצופה להרגיש שציפי באמת “עפה על החיים".
הודות למקצועיות של ציפי, שזרמה, צחקה והביאה את האנרגיה שלה גם בתנאים מורכבים, הצלחנו לייצר סרט שהוא כולו חגיגה של ישראליות, הומור ואופטימיות. במילים אחרות: גם כשנובמבר, גם כשמתקרר זה הכי שווה בארץ. משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
זה הכי שווה בארץ. 
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
העבודה עם ציפי. היא יודעת את העבודה, חדה, מדויקת, ועם חוש קצב וקומדיה שאי אפשר ללמד. האלתורים שלה הפכו לחלק מהסרט, והכימיה עם השחקן הצעיר שגילם את הנכד הייתה מעולה וגם עברה בסרט.
דבר הבמאי 
העבודה על הפרסומת הייתה חוויה מהנה. כשיש מול המצלמה קומיקאית כל כך מנוסה, חדה ומלאת אנרגיה, האווירה על הסט פשוט כיפית. כל סצנה הייתה מלאה באלתורים והמון צחוק אמיתי. האתגר הגדול ביותר היה לביים תסריט שמתרחש במספר לוקיישנים שונים בזמן כה קצר.
לכן קיבלנו החלטה אמיצה לשלב גרין סקרין, וליצור חלק מהשוטים באמצעות AI שתוכנן במיוחד לפרויקט. זה אפשר לנו לשמור על הקצב, העושר הוויזואלי, והסגנון שרצינו מבלי לוותר או להתפשר על כלום.
קרדיטים 
מנכ"ל ובעלים Diboor: דנה קול בן יהודה 
מנהלת לקוחות: הודיה כהן
קונספט: יפתח חוצב 
פיתוח תסריט וקריאייטיב: עידו מימון
סטודיו: שגיא מאיר
השותפים לדרך:
אלקטרה טרגט - חברת ההפקה של חודש התיירות הישראלית.
הילה גור - מנהלת אגף תיירות פנים במשרד התיירות.
ההפקה בפועל 
Buzzbros
במאי: ליאור בלגזל
מפיקה ראשית: סשה קרמינצ'וקר
ע.במאי: לילך ידידה/ עומרי ליפמן
מפיקה בפועל: גילי פלד
צלם: בנג'י כהן
פוקוס פולר: נמרוד גולן
ע. צלם שני:  שי אגוזי
תאורן: לי קליין
ע. תאורן: טל קליין
ע תאורן: חיים כחלון 
מקליט כולל ציוד: רוברט שילוני
איפור + שיער: אן חסון 
ארט דיירקטור: עדן אוחנה
ע. ארט: שירן נדד 
סטייליסט: הילה עזרא
ע. הפקה: מוטי וסרמן
ע. הפקה: בנג' רסנייה
גיא אחרק: סוכנות Hhmodels  
פוסט פרודייקשן
ארט דירקטור: עידו מהאט
אפטריסט: ודים זרחין
עורך: מיכאל מבורך

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה