שיווק ופרסום

יהודה לוי כובש את ליבה של בר רפאלי: זה הקמפיין של קרולינה למקה

לאחר עבודה ממושכת עם אסי עזר, הדוגמן והשחקן יהודה לוי מצטרף לבר רפאלי ומשמש כפרזנטור הרשמי של חברת קרולינה למקה. על הקמפיין החדש אחראי הבמאי רועי כפרי בליווי שרון קונופני הממונה על הקריאייטיב והאסטרטגיה
מערכת ice | 
רפאלי ולוי (צילום רועי כפרי Jiminy Creative, רומן לינצקי,)
הפרסומת החדשה של קרולינה למקה, חברת הבת של קסטרו מודל ושל הודיס, משכה את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון. לצידה של הדוגמנית בר רפאלי, בקמפיין החורף 2024-2025 החדש, מככב השחקן והדוגמן יהודה לוי. כידוע, הכוכב הישראלי נבחר לשמש כפרזנטור החדש של מותג המשקפיים למשך ארבע השנים הקרובות. 
בכך, יהודה לוי נכנס לנעליו של מגיש הטלוויזיה אסי עזר, אשר הוביל במשך שנים את המהלכים הפרסומיים של החברה לצידה של הדוגמנית. בקמפיין החדש, הצופים מבחינים בדוגמנית המפורסמת כשהיא יושבת לבדה על הבר. לפתע, היא מבחינה בדמותו של יהודה לוי, אשר נראה כי הוא מנסה לכוון בדיוק רב את הפסנתר שהוצב במקום. 
השחקן מוריס כהן, זוכה פרס אופיר לשחקן הראשי הטוב ביותר לשנת 2016, השתתף אף הוא בקמפיין המושקע של המותג קרולינה למקה. במהלך הסרטון, שימש מוריס כקריין המספר על חשיבות הדיוק, כאשר ברקע נראה יהודה לוי מתקן את כלי הנגינה.
בצל המוסיקה הדרמטית וקולו של מוריס כהן, בר רפאלי לוכדת את עיניה ביהודה לוי בהערצה רבה, וזו מדמיינת כי הוא פורץ בנגינה מרשימה על הפסנתר. בכך, מצליח הדוגמן והשחקן האהוב לכבוש את ליבה של הדוגמנית. על הפרסומת אחראי הבמאי רועי כפרי וחברת ההפקה Jiminy Creative.
 

דבר המשרד
הבריף דיבר על חידוש השיח בקטגוריית האופטיקה להפוך את משקפי הראייה מפריט פונקציונלי לאובייקט אופנתי, עם אמירה. רצינו להתרחק לגמרי מהפרסומות הבנאליות וליצור סרט שמרגיש כמו פיצ׳ר קולנועי אופנתי.
הפיצוח היה במילה אחת פרפקציוניזם. הפכנו את זה להצהרת זהות של דיוק, אסתטיקה ושאיפה מתמדת למצוינות בדיוק כמו המותג עצמו. זו לא עוד פרסומת בושם, זה עולם שלם שנבנה סביב הרעיון ששלמות היא דרך חיים.
סיפור מהקמפיין
הצילומים התקיימו כמו סט של סרט קולנוע אמיתי – עם קאסט של שחקנים, סצנות דרמטיות ותשומת לב אובססיבית לכל פרט. במהלך יום הצילום, צילמנו כל סצנה וסצנה עשרות פעמים עד שהגענו לדיוק המושלם, כיאה לסרט על פרפקציוניזם. גם כאשר בר, יהודה והבמאי הרגישו שהסצנה מושלמת, צילמנו אותה שוב ושוב ליתר ביטחון.
האתגר הכי גדול
האתגר הכי גדול היה לשמור על רמת דיוק בלתי מתפשרת, בכל שלב – מהליהוק, דרך התאורה ועד לעריכה. כל פריים נבנה כמו פריים של מותג יוקרה, לא עוד פרסומת אלא יצירת אמנות שמדברת בשפה של דיוק ושלמות.

מה שזרם הכי בקלות
החיבור בין בר רפאלי ויהודה לוי לקונספט. שניהם מגלמים את מהות הפרפקציוניזם – מקצועיות, אלגנטיות ושליטה בפרטים הקטנים. מהרגע הראשון היה ברור שהם לא “שחקנים בפרסומת”, אלא חלק טבעי מהעולם החדש של קרולינה. 
קרדיטים:
סמנכ״ל שיווק קבוצת הודיס ובעלים שותף  - אורן ברגיל
מנהלת שיווק קרולינה - אוריין ליבר
מנהלת מותג - יעל קפלן וייס
ניהול סושיאל - אלונה
ע.מנהלת פרסום - גל רזניק
טאלנטים: בר רפאלי, יהודה לוי, מוריס כהן
במאי: רועי כפרי
אסטרטגיה וניהול קריאייטיב: שרון קונופני
כתיבה וקונספט: רומן לינצקי, רועי כפרי, גון בן ארי
הפקה: Jiminy Creative
מוזיקה מקורית: עמרי בר
VFX - Gravity - יבגני, דנה, ענבר
ארט דירקטור: מאיר גורי
מפיק בפועל: יונתן שטמלר
מפיק אחראי: קובי הופמן
צלם: רומן לינצקי
צלם סטילס - סיימון אלמלם
איפור - מורן סטווסקי
שיער - אדיר יעקב
שיער - ספיר סבג
סטיילינג- סיימון אלמלם
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה