שיווק ופרסום

עדן חסון קוטף ג'וב חדש: זה הקמפיין שבו הוא צפוי לככב

הזמר והיוצר עדן חסון נבחר להיות הפרזנטור של אחד מהמותגים החזקים בעולם האוכל ומבטא את קולו של דור הצעירים. כל הפרטים
אפרת קרסנר | 
עדן חסון (צילום יניר סלע)
הזמר והיוצר עדן חסון נבחר להיות הפרזנטור של מותג אלפרו מבית שטראוס, כך פורסם היום (חמישי) בהודעה מטעם מותג האוכל הפופולרי.
אלפרו מבית שטראוס משיקים שפה חדשה בקמפיין לצריכת החלב הטבעוני. הקמפיין ממשיך את המסר המותגי של אלפרו "בא לי טוב" ומבטא את קולו של דור הזילניאלס, צעירים בגילאי 20-35, השואפים לחיות נכון והמנהלים חיים מאוזנים בין קריירה, לימודים, פנאי וחיים אישיים, בוחרים לא רק במה שחייבים אלא גם במה שבאמת עושה להם טוב.
 
(סרטון מאחור הקלעים באדיבות אלפרו, מבית שטראוס)


(קרדיט: ליאור נורדמן)
עדן חסון ממשיך גם בעשייה המוזיקלית שלו, ולאחרונה שחרר שיר חדש יחד עם עדי הימלבלוי. הרעיון לארח את עדי בשיר נולד במקרה בעת בילוי משותף, שם עדן השמיע לעדי סקיצה של השיר, וכבר באותו היום השניים מצאו את עצמם באולפן, מקליטים יחד את הדואט החדש. השיר החדש שלו עם עדי הימלבלוי, שפורסם ממש בשבוע שעבר, נקרא "שמועות", מה שבהחלט תורם גם לחיזוק פרסומה של הימלבלוי אחרי היציאה מארון הזוגיות עם בן זיני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה