שיווק ופרסום
סנדי בר בקמפיין מוסיקלי של רשת המלונות דן: דירוג הפרסומות הטובות
קמפיין הקיץ של רשת המלונות דן, בכיכובה של סנדי בר, מתמקד בחוויית הלקוח הייחודית שבית המלון דן אכדיה ריזורט מעניק לאורחיו. בנוסף, בנק הפועלים התחדש בפרזנטוריות חדשות ויד מרדכי הפתיע את הצופים בקמפיין אותנטי | דירוג הפרסומות הטובות של השבוע
הפרסומת החדשה של רשת המלונות דן, המתמקדת בבית המלון דן אכדיה ריזורט הממוקם בהרצליה, זכתה לתשומת לב יתרה מצד הצופים במהלך השבוע. בקמפיין קיץ מוסיקלי, בו מככבת השחקנית והדוגמנית סנדי בר, רשת המלונות דן ממחישה את חווית האירוח שהיא מעניקה לכל אורח בבית המלון הממוקם על חוף ימה של הרצליה.
מדובר במהלך תדמיתי של בית המלון המפורסם לצורך הדגשת השיפוץ המקיף שעבר מתחם ה-Chalet בו חודשו 90 חדרי גן וטראס לצד 5 סוויטות ייחודיות. חדרי בית המלון עוצבו בסגנון מודרני-יוקרתי. במסגרת השדרוג הכללי של דן אכדיה ריזורט, הוחלט כי הכניסה, הקבלה, טרקלין ה-VIP ישופצו ותתווסף חנות חדשה של מותג העל MINNIE.
באמצעות פריטי לבוש וינטג', מוסיקה קצבית שמזוהה עם שנות ה-70 והצגת השיפוץ המקיף שבוצע בבית המלון, ביקשו מיטב המוחות במשרד הפרסום "מקאן TLV" למשוך את תשומת ליבו של קהל היעד הרצוי, לגרום לו לחוש תחושות חיוביות כלפיו כגון קרבה והזדהות עם ערכי המותג.
בכדי לעודד ישראלים רבים לבחור לנפוש בבית המלון בהרצליה או בבתי מלון אחרים של חברת דן, הוחלט לשים דגש דווקא על חווית הלקוח. המחשת פעילויות וחוויות שכל ישראלי היה מעוניין לחוות בחופשת החלומות שלו, נועדה לשכנע את הלקוח כי רשת מלונות דן היא הפתרון הטוב ביותר לתייר המקומי.
דבר המשרד
המשימה שלנו הייתה לפרסם את חוויית הריזורט - חוויה שמורכבת מכל הפינוקים שיש לחופשה להציע, במקום אחד. לכן, בחרנו בסוג של משחק שחושף את המגוון והכיפיות של הריזורט.
העבודה על הקמפיין הייתה טיימלסית (TIMELESS). כמו תמיד - סיפור ואווירה נוסטלגיים, לקוח שרק מחפש איך לעשות יותר קריאיטיבי מפעם לפעם, פרזנטורית הכי מהממת. אה וימי צילום במלון כבר אמרנו?
סיפור מבניית הקמפיין
כמות התוצרים המדהימים שיצאנו איתם מיום הצילום הייתה אדירה, גדולה יותר ממה שבפועל נכנס בפרסומת. הייתה אפילו גרסת דקה וחצי שלא היינו מוכנים לוותר בה על אף שוט. אנחנו עדיין צופים בחלק מהפריימים בלילה. לא קל לקבל את ההחלטות של אנשי פרסום, זה לא לכולם.
כמות התוצרים המדהימים שיצאנו איתם מיום הצילום הייתה אדירה, גדולה יותר ממה שבפועל נכנס בפרסומת. הייתה אפילו גרסת דקה וחצי שלא היינו מוכנים לוותר בה על אף שוט. אנחנו עדיין צופים בחלק מהפריימים בלילה. לא קל לקבל את ההחלטות של אנשי פרסום, זה לא לכולם.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
האתגר בקמפיין היה איך לספר את סיפור הריזורט. מצד אחד נושא טרנדי (שאוט-אאוט "וויט לוטוס"), ומצד שני לקהל הישראלי עדיין לא ברור מה מבדיל אותו מעוד חופשה במלון. האסטרטגיה שלנו הייתה להראות את השפע - הבריכה, הים, החדרים המרווחים, הספא והמרחבים הפתוחים. בעצם להסביר בלי להסביר – חופשה בריזורט היא הכל מהכל.
האתגר בקמפיין היה איך לספר את סיפור הריזורט. מצד אחד נושא טרנדי (שאוט-אאוט "וויט לוטוס"), ומצד שני לקהל הישראלי עדיין לא ברור מה מבדיל אותו מעוד חופשה במלון. האסטרטגיה שלנו הייתה להראות את השפע - הבריכה, הים, החדרים המרווחים, הספא והמרחבים הפתוחים. בעצם להסביר בלי להסביר – חופשה בריזורט היא הכל מהכל.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
טיימלס, ברור.
טיימלס, ברור.
קרדיטים
לקוח: רשת מלונות דן
סמנכ״לית שיווק ודיגיטל - טלי קידר
מנהלת פרסום - רינת סייג
לקוח: רשת מלונות דן
סמנכ״לית שיווק ודיגיטל - טלי קידר
מנהלת פרסום - רינת סייג
משרד פרסום: מקאן ת״א
ניהול לקוח: בת-אל אסייג, הודיה חזקיה
קריאייטיב: רן אלון, גבע גרשון, אופק צימרמן, עלמה ישי
אסטרטגיה: מעיין בן זאב
הפקה: בן ויניק, ליאן צדוק
במאי: גיא בולנדי
ניהול לקוח: בת-אל אסייג, הודיה חזקיה
קריאייטיב: רן אלון, גבע גרשון, אופק צימרמן, עלמה ישי
אסטרטגיה: מעיין בן זאב
הפקה: בן ויניק, ליאן צדוק
במאי: גיא בולנדי
בדירוג שלוש הפרסומות הטובות של השבוע של אתר ice, מופיעה הפרסומת החדשה של בנק הפועלים בכיכובן של הילה קורח וליאת הר לב. לאחר שהשחקן עמוס תמם שימש במשך ארבע שנים בתפקיד הפרזנטור, בנק הפועלים מתחדש בשתי טאלנטיות בולטות.
הראשונה היא ליאת הר לב, כוכבת תוכנית הסאטירה הפופולרית "ארץ נהדרת". השנייה היא הילה קורח, מגישת חדשות 13 לשעבר ומנחת תוכנית הטלוויזיה "המרדף" בכאן 11. בקמפיין החדש, בנק הפועלים משיק את דן - העוזר הפיננסי באפליקציה ששולח עדכונים על כסף ששוכב זמן מה בעו"ש במקום שינוצל כראוי בתוכנית חיסכון.
העוזר האישי מודיע על חיובים כפולים, תנועות חריגות בחשבון הבנק ואף מסייע למשתמש בהנגשת המידע והפעולות הפיננסיות באפליקציה. משרד הפרסום גיתם BBDO אחראי על המהלך הפרסומי המוצלח.
העוזר האישי מודיע על חיובים כפולים, תנועות חריגות בחשבון הבנק ואף מסייע למשתמש בהנגשת המידע והפעולות הפיננסיות באפליקציה. משרד הפרסום גיתם BBDO אחראי על המהלך הפרסומי המוצלח.

צילום: גבע טלמור
עוד ב-
במקום השלישי, ניצבת הפרסומת החדשה של יד מרדכי מבית שטראוס, בה משתתף כוכב הטיקטוק ובלוגר האוכל קובי אדרי. על הקמפיין המוסיקלי, שכולל את השיר האהוב "על הדבש ועל העוקץ", אחראי משרד הפרסום BBR Saatchi & Saatchi. יד מדרכי מציג בגאווה את האנשים שאחראים על איכות המוצרים, החל מהכוורנים, המלקטים הפועלים בקטיף הזיתים ועד לעובדי האספקה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



