שיווק ופרסום

נשיא המדינה לשעבר בקמפיין למותג יכין: לאן הועברו כל הכנסותיו?

­­בקולו הכריזמטי והסמכותי של נשיא המדינה לשעבר המדגיש רגעים ישראליים שכל צופה יכול להזדהות עמו בקלות, הצליח משרד הפרסום "הקרקס" להעביר את המסר המסחרי לצרכנים – יכין הוא הרבה יותר מירקות

מערכת ice |  8
ראובן ריבלין (צילום מרים אלסטר פלאש 90)

לרגל שנתו ה-100, החליט מותג המזון יכין לצאת בקמפיין מיתוגי חדש אשר מתאפיין בערכי הישראליות, השורשיות והחיבור לחקלאים. מי שמלווה בקולו הכריזמטי והסמכותי הוא נשיא המדינה לשעבר, ראובן (רובי) ריבלין, אשר סיים את תפקידו הממלכתי בשנת 2021. 

אכן, משרד הפרסום "הקרקס" בחר נכונה בנשיא המדינה לשעבר עבור קריינות הקמפיין של מותג המזון יכין. ריבלין, המוכר כדמות ישראלית בולטת, חתר לא פעם לאחדות בין חלקי העם בתפקידו כנשיא המדינה והדגיש את חשיבותה בנאום השבטים המפורסם שאותו נשא בשנת 2015. הפעם, החליט יכין לצאת במהלך אסטרטגי שונה ובקמפיין הדגיש את תרומתם הרבה של החקלאים והאגרונומים לתוצרת הישראלית האהובה של מותג המזון. 
 



באמצעות קולו המוכר והאהוב של ריבלין המדגיש רגעים ישראליים שעמם כל צופה יכול להזדהות בקלות – הצליח משרד הפרסום "הקרקס" להחדיר את המסר המסחרי לצרכנים ולשכנע בטיב האיכות של מוצרי מותג המזון יכין.

(צילום: משרד הפרסום "הקרקס")

על פי הפרסום של N12, עבור תפקיד הקריינות לפרסומת של יכין, ריבלין גרף לכיסו בין 50 אלף שקל ל-100 אלף שקל. נשיא המדינה לשעבר החליט כי כל ההכנסות מהקמפיין יועברו לעמותות וארגונים חברתיים במדינה, בעיקר אלו הקשורים לענף החקלאות. 
 

דבר המשרד
כשהתחלנו לחשוב על מיתוג יכין, נסעתי לכפר (כפר תבור) יצאתי להליכה בשדות כדי להרגיש את האדמה ולהתחבר. לא עבר הרבה זמן והבנתי, יכין כמו כל חקלאי, זה סיפור וסיפור שהוא הרבה יותר גדול מהתוצרת שלו. לאדמה הזאת יש היסטוריה, חלוצים, יתושים, מלחמות, התיישבות, ציונות. שם הבנתי, זה הרבה יותר מירקות. שם הבנתי מה יהיה הקמפיין הבא של יכין.
בחיפוש אחר בולטות וישראליות עלו מספר שמות שיוכלו להתאים לקריינות, אבל כאשר שמו של נשיא המדינה לשעבר רובי ריבלין עלה, היה ברור שהוא מושלם לתפקיד. רובי הוא הכי ישראלי, אהוב על כולם, האיש שנאם את נאום השבטים, דמות מאחדת, שורשית וציונית.
היה לא פשוט לגייס אותו, בהתחלה הוא לא הסכים, רק אחרי כמה חודשים ובגלל שהנושא הוא חקלאות ישראלית, הוא הסכים וגם הודיע שיתרום את כל הסכום.  אנחנו בקרקס גאים לעשות את הקמפיין הזה וגאים בחקלאות ישראלית.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה? 
הרבה יותר מ...
קרדיטים 
מנהל קריאייטיב ראשי: טל פרלמוטר
מנהלת לקוחות והפקה: מרינה גלפגט
צוות קריאייטיב: אורי דרור, רחל נחשון, ניצן בן חורין
הפקה: עופר חג'יוב
במאי: ברק בכור
צלם: בנג'י כהן
צלם מזון: עופר בן יהודה
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    ריבלין
    Kim 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אותו ריבלין שאמר ש"בני עמי בחרו בטרור", ממש אהוב על כל העם, לפני הנשיאות המציא את הביטוי 'כנופיית שלטון החוק', קיבל תפקיד ושינה את עמדותיו.
    סגור
  • 7.
    לא לקנות מוצרים של יכין (ל"ת)
    אמנון 04/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    נשיא במכירת חיסול בזוי ושנוא (ל"ת)
    אני שרונית 04/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ערוץ 14 הכי טוב.
    בבר. 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קונה את המוצר הזה בגלל ריבלין תודה.
    סגור
  • 4.
    ריבלין
    אדריאנה 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני חושבת שיותר מכובד לחזור ולנהל את קבוצת הכדורגל ביתר ירושלים שם הוא צמח. בושה למדינה שאלה מנהיגיה
    סגור
  • 3.
    חחח...
    רינת 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "אהוב" ...איך מהנקסים פה תעמולה ... לאיד הנשיאים השנואים ביותר על רב העם ...
    סגור
  • 2.
    צריך לפרנס אישה צעירה (ל"ת)
    דנה 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    קולו המוכר והאהוב .הצחקתם אותי.האיש שנוא ביותר (ל"ת)
    טל 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור