שיווק ופרסום

בקמפיין מרגש במיוחד: אל על מצדיעה לחיילי צה"ל | פרסומת השבוע

בשיר מרגש של הפרזנטור חנן בן ארי ותיאור מדויק על תרומתם מעוררת ההשראה של משרתי הסדיר והמילואים, הקמפיין של חברת התעופה "אל על", שעליו אחראי משרד הפרסום "מקאן" - הוא הקמפיין המנצח שלנו
מערכת ice |  4
פרסומת אל על (צילום משרד הפרסום מקאן)
אחת הפרסומות המדוברות והמרגשות ביותר בימים האחרונים על המסך, היא הפרסומת של חברת התעופה "אל על", שתיארה בצורה המדויקת והנוגעת ללב את תרומתם מעוררת ההשראה של משרתי הסדיר והמילואים בשבת השחורה.
הקמפיין "לטוס עם הדגל", משקף לנו את התגייסותה המיידית של חברת התעופה "אל על" בשעת החירום ואת ההערכה הרבה שזו מעניקה למשרתי הסדיר והמילואים שמחרפים את גופם ונפשם בעת הזו. 
הקמפיין של חברת התעופה "אל על", שעליו אחראי משרד הפרסום "מקאן", מתאר לנו באופן אותנטי את הרגע הדרמטי בו נודע למטיילים הצעירים על מתקפת הפתע ב-7 באוקטובר ועל הדאגה הרבה שחוות המשפחות בימים אלו. משרד הפרסום "מקאן" בחר נכונה בשיר "רגע" של הזמר חנן בן ארי, אשר הוביל לא מעט קמפיינים מיוחדים של חברת התעופה המדוברת. 
דבר המשרד
הסיפור של ישראל מתחילת המלחמה, זה הסיפור של אל על. סיפור ההתגייסות, ההירתמות, ה'ברגע האמת לעשות הכל למען אותה המשימה' ולמען אותו הדגל. קמפיין "לטוס עם הדגל", הזכיר לנו את העם החזק שלנו, את העובדה שאין לנו ארץ אחרת ואין לנו דגל אחר ואת הביטחון שאפשר להרגיש רק כאן, בבית. 
ברגע שהבנו שהדגל הוא זה שעומד במרכז הקמפיין, כפי שהוא מתנוסס על כל צי המטוסים של אל על, ידענו שזה הסיפור שאנחנו רוצים לספר. את היום שלפני - שבו החיילים שחוזרים לארץ עם הדגל ועם אל על ואת היום שאחרי – כשאפשר כבר להביט קדימה ולחזור לטוס עם הדגל.
 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט
הפיצוח הגדול בפרויקט היה לזהות, מתוך כל אותם ישראלים שהחזרנו מכל העולם לארץ, את אוכלוסיית החיילים בסדיר ובמילואים ובעצם, 'להקדיש' להם את הסרט כולו. יותר מזה, לחבר אליו מהלך שמחזיר להם בחזרה קצת, אחרי כל מה שהם עשו, ועדיין עושים עבורנו.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה
תביא לי דובי טסים עם הדגל. אוכלים עם הדגל. שרים עם הדגל. הכל עם הדגל! מה הדבר שזרם הכי בקלות? הליהוק. ברגע שראינו את שלושת השחקנים הראשיים, נוצר קסם מיוחד וידענו שיש לנו את זה.
קרדיטים 
קריאטיב: רן אלון, רעות רז, אור קורן
במאי: רני כרמלי 
הפקה: אודי ושושי
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אל על סתם יקרנים
    ע 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם מנצלים את המצב וגובים מחירים שערורייתיים על כרטיסי טיסה. לא יפה.
    סגור
  • 3.
    אל על ללא בושה
    שישרי 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ‏אני אפילו לא מבינה איך על אין להם בושה להוציא כזאתי פרסומת בזמן שהם מושכים את כל הישראלים ויהודים שרוצים להיכנס לישראל ולצאת ממנה ‏נוסעים במטוסים ישנים מסריחים ללא מקום לרגליים בלי מולטימדיה בלי Wi-Fi ובלי שום דבר להעביר טיסות ארוכות מאוד כנראה שאתה מטוסים הטובים שלהם שכנראה יש להם בערך רק איזה ארבע או חמש מהם הם שומרים למקומות אחרים 95% מאנשים שטסים לתאילנד לא אל דבר אחד טוב להגיד על אל על המטוסים לא עבדו ואני לא אחזור על דבריי כי כבר רשמתי שם מלמעלה כלום שם לא עבד 11:30 שעות שלהסתכל בתיקרה ובלי יכול לזוז אז אל על לפני שאתם עושים פרסומת לפחות אל תשקרו תראוו את האל על אלה שעושקים אותנו ‏תתביישו אפילו ללהוציא פרסומת כזאתי אני מציעה לכם להוריד אותה אבל מהר
    סגור
  • 2.
    הסרטון מקסים ומרגש
    מיכל 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל.. הבן שלי היה בחול ב7.10. הוא וחברה שלו היו עם צו 8 . שילמנו 3000 שח לכרטיס מאירופה כדי להחזיר אותם. אלעל הקפיצה מחירים ולא עזרה לנו אלא להפך שחטה אותנו .
    סגור
  • 1.
    חארטה! מבצע לג'ובניקים שכל השבוע התעסקו בזה
    גבי 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וניסו לתפוס טיסה הבן שלי עכשיו לוחם בחאן יונס, איך יטלפן? איך ידע בכלל על המבצע הזה? יצא לשבת וכל החברים הגובניקים שלו סיפרו לו "איזה כיף תפסנו טיסה ב-20$" - והוא באותו זמן לוחם בחאן יונס סתם מבצע של פייק אם אלעל באמת רוצים, שיבקשו מהצבא את פרטי כל החיילים הקרביים שלחמו בעזה ויגרילו בינהם זה לא אמור להיות מבצע לגובניקים משועממים
    סגור