שיווק ופרסום

מיטב בית השקעות במקום הראשון: זה הפרס בו זכתה

מיטב בית השקעות זכתה במקום הראשון בקטגורית פיננסים באפי הבינלאומית המתקיימת זו השנה ה-22 בישראל. הזכייה היא עבור המהלך השיווקי "הופכים לבית ההשקעות הגדול בישראל" אותה הוביל סמנכ"ל השיווק אמנון גולן

מערכת ice | 
אמנון גולן, סמנכ"ל שיווק מיטב (צילום טמיר וקסלר)
מיטב בית השקעות זכתה במקום הראשון בקטגורית פיננסים באפי הבינלאומית המתקיימת זו השנה ה-22 בישראל. הזכייה היא עבור המהלך השיווקי "הופכים לבית ההשקעות הגדול בישראל" אותה הוביל סמנכ"ל השיווק אמנון גולן.
המהלך כלל: השקת אסטרטגיה חדשה "עולם של הזדמנויות" המציגה את מיטב כפלטפורמה פיננסית רחבה. חשיפת הפרזנטור הבינלאומי דייויד שויימר (שחקן, במאי ומפיק קולנוע וטלוויזיה יהודי-אמריקאי. מוכר בעיקר בזכות גילום דמותו של רוס גלר בקומדיה המצליחה "חברים"). 
השקת אפליקציה בלעדית ללקוחות הגמל, שינוי ממשקי הצטרפות הדיגיטליים במגוון מוצרים, בניית קשר מחדש עם ערוצי הפצה במגוון פלטפורמות ומבצעי הצטרפות חדשניים עבור מיטב טרייד (שהונפקה לפני מספר שבועות) כגון "מניה במתנה".
צוות השופטים המקצועי המורכב מבכירי תעשיית השיווק, בחן את המהלכים המוגשים על סמך קריטריונים כמו אסטרטגיה, יצירתיות, ומעל הכל תוצאות עסקיות.
מיטב היא חברה ציבורית המתמחה בניהול השקעות משנת 1979, ונשלטת על ידי אלי ברקת (BRM פיננסים) ואבנר סטפק. במיטב מועסקים כ-1,000 עובדים מיומנים ומסורים, בראשותו של מר אילן רביב. מיטב מנהלת נכסים בהיקף של כ-254 מיליארד ₪.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה