שיווק ופרסום

ב-1.5 מיליון שקל: כך נטע אלחמיסטר כובשת את השוק הבינלאומי

"לילית קוסמטיקה" ונטע אלחמיסטר, משיקים אתר סחר בינלאומי למותג הטיפוח והביוטי BYNETA שיכלול אופרציה תפעולית בשוק האמריקאי, לרבות מרכז לוגיסטי ייעודי ל- USA, וקמפיין שיווקי נרחב בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל
מערכת ice |  1
נטע אלחמיסטר (צילום נטשה זריקר)
קבוצת הקוסמטיקה "לילית קוסמטיקה" ואשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר, משיקים אתר סחר בינלאומי למותג הטיפוח והביוטי BYNETA שיכלול אופרציה תפעולית בשוק האמריקאי, לרבות מרכז לוגיסטי ייעודי ל- USA, וקמפיין שיווקי נרחב בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל.
ביחד עם ההתרחבות הבינלאומית, המותג מבשר על כניסה לקטגוריה חדשה, קטגוריית השיער עם BYNETA CONTROL FREAK, חימר ווקס לעיצוב ופיסול השיער להשגת מראה טבעי בגימור מט.
יעל בילט-צין סמנכ״ל שיווק ומבעלי לילית קוסמטיקה, מסרה כי: "מותג הביוטי BYNETA הושק לפני כשנה וחצי וכבש במהירות את קטגוריית השיזוף העצמי בישראל. מאז הושקו מוצרים חדשים רבים, בקטגוריות האיפור והטיפוח והפך למותג נחשק שמביא לקהל הלקוחות את מיטב הטרנדים הבינלאומיים בתחום הביוטי, באיכות ללא פשרות, עם הרבה סטייל והקפדה על חוויית שימוש שמחזירה את הלקוחה פעם אחר פעם להתנסות בכל השקה חדשה. המותג לא מפסיק להתפתח, השנה נציג השקות מרגשות רבות ואף נרחיב את ההתפתחות שלנו בחו"ל".
נטע אלחמיסטר בקמפיין ל-BYNETA (צילום: באדיבות המותג BYNETA)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בחורה רדודה ושטחית
    אביבה 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין בכל היקום בחורה יותר שטחית ממך לא בטוח שיש לך משהו להציע ליקום חוץ מאיזה סומק או לק גל
    סגור