24/7

המיליארדר חושף את הסוד: אלו התכונות שצריך כדי להתעשר

המיליארדר ואיש העסקים האמריקאי דייויד רובנשטיין שיתף כמה מילים על עשיית כסף בפסטיבל הספרים הלאומי בשבת, את המשותף לכל המשקיעים המצליחים

מערכת ice | 
דיוויד רובנשטיין (צילום פייסבוק)
המיליארדר ואיש העסקים האמריקאי-יהודי, דייויד רובנשטיין, המייסד השותף של חברת ההשקעות הפרטיות The Carlyle Group ויו"ר מועצת הנאמנים באוניברסיטת דיוק, האיר דגש על כמה מסיפורי ההצלחה שלו, כולל מנכ"ל בלאקרוק, לארי פינק, המשקיע המיליארדר ריי דליו ומנכ"ל ברקשייר האת'ווי, וורן באפט.
רובנשטיין אמר שמה שהוא מעריץ בבאפט במיוחד הוא ה"אינטלקט הממוקד" והתשוקה שלו להשקעה בכללותה, בניגוד לאלה שמרוויחים כסף כדי להוציא אותו על דברים חומריים.
 
המיליארדר הריע ליכולת האמריקאית "ליצור משהו מכלום" - והוא עצמו קטף את היתרונות של החלום האמריקאי ממקור ראשון. עבור אנשים שמחפשים להתקדם, הוא הדגיש שעבודה קשה "באמת תביא אותך רחוק יותר מאשר לא לעשות עבודה קשה".
בנוסף, מנה כמה מהתכונות המשותפות לאנשים מצליחים, ואמר תחילה שלכל אדם מצליח שהוא מכיר היה צמא רעוע לידע. "אף פעם אי אפשר לקרוא יותר מדי", אמר. הוא גם אמר שתכונות כמו עבודה טובה עם אחרים, חלוקת קרדיט על פרויקטים, צניעות ועיסוק בעבודה קשה יעזרו להוביל לשגשוג.
רובנשטיין הדגיש כי גם משקיעים טובים עוברים להזדמנות הבאה לאחר כישלון השקעה. הוא התבדח שלו בעצמו חסרה את האיכות הזו - מכיוון שהוא נוטה לנבל על השקעות אבודות. הוא הזכיר שהתיק שלו ספג הפסדים גדולים לאחר שהפיל את פייסבוק ואמזון בימיה הראשונים.
דיוויד רובנשטיין הוא גם מחברם של "הניסוי האמריקאי" ו"הסיפור האמריקאי". בנוסף לעבודתו כמייסד שותף ויו"ר משותף של קבוצת קרלייל, רובנשטיין הוא יו"ר מועצות המנהלים של מרכז ג'ון פ. קנדי ​​לאמנויות הבמה, המועצה ליחסי חוץ והגלריה הלאומית לאמנות. הוא בילה יותר משלושה עשורים בעולם ההון הפרטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה