טלוויזיה

אסף גרניט מתרסק: מגמת הירידה הדרמטית של התוכנית ברשת 13

התוכנית "אוטו אוכל" ברשת 13 בכיכובם של אסף גרניט ורותי רוסו מגיעה לשלביה הסופיים, ועושה רושם שהצופים לא ממש אוהבים את העונה הזאת, כאשר היא נמצאת במגמת ירידה ובפרק האחרון צפו בה מתחת ל-100 אלף צופים
מערכת ice | 
אסף גרניט (צילום תמי בר שי)
התוכנית "אוטו אוכל" ברשת 13 מגיעה לשלביה הסופיים, ועושה רושם שהצופים לא מתרשמים מהשף אסף גרניט ורותי רוסו, כאשר ככל שעובר הזמן הנתונים של התוכנית יורדים בצורה דרמטית.
בתוכנית ששודרה אתמול (רביעי) התוכנית השיגה נתון עגום במיוחד של 3.7%, כאשר פחות מ-100 אלף אנשים (97 אלף צופים) צפו בה. מדובר בנתון נמוך מאוד מבחינת גזרת הפריים טיים, שכן לצורך השוואה, 225 אלף אנשים צפו בתוכנית הפטריוטים בערוץ 14, ולא פחות מ-622 אלף צפו ב"ארץ נהדרת" בקשת 12.
מגמת הירידה של התוכנית ברורה מאוד לעין, שכן רק בסוף השבוע האחרון, צפו בפרק של התוכנית 151 אלף צופים, שהם למעשה 5.7%, כך שהתוכנית חוותה ירידה דרמטית של 2% מיום שבת ועד אתמול. אגב, בפרק שלפני כן, צפו באוטו אוכל 165 אלף צופים, שהם למעשה 6.2%.
אז האם התוכנית של אסף גרניט ורותי רוסו תצליח להפתיע ולהתרומם קצת עד סוף העונה? ימים יגידו. אך בזמן ששנות ה-90, שעלתה לאחרונה עם עונה חדשה, גורפת נתוני רייטינג יפים עבור רשת 13 שחוותה ירידה דרמטית בחודשים האחרונים בכמות הצופים, התוכנית אוטו אוכל לא מספקת את הסחורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה