טלוויזיה

כוכב האח הגדול מחפש אהבה בגיל 36: זה המהלך האמיץ שלו

טום חיימוב, אשר השתתף באח הגדול, עתיד להשתתף בריאליטי "אהבה חדשה" וינסה למצוא זוגיות חדשה. כזכור, בעבר היה בזוגיות עם הדוגמנית גל גברעם וכן עם ליה נוגה, אך אלה נפסקו לבסוף
מערכת ice | 
תום חיימוב (צילום צילום מסך יוטיוב גיא פינס)
תום חיימוב, אשר פרץ לחיינו כשהשתתף בסדרת הריאליטי האח הגדול, עתיד להשתתף בסדרה "אהבה חדשה" ובו הוא ינסה את מזלו כשיחפש אהבה חדשה.
חיימוב הוא בן 36, עורך דין במקצועו, וכבר תקופה ארוכה שהוא לא מנהל מערכת יחסים ומגדיר עצמו כרווק. ע"פ דיווח של ישראל היום, הוא יהיה משתתף קבוע בעונה החדשה בריאליטי השידוכים של "רשת" במסגרתה ינסה למצוא אהבה ולבנות מערכת יחסים חדשה. חשוב להזכיר כי גם אנה ארונוב מצאה את בעלה הנוכחי בסדרת הריאליטי "לאהוב את אנה" - לכן בהחלט יש צ'אנס גדול להצלחת התכנית.
כזכור, הכוכב נודע בעבר הייתה בזוגיות מתוקשרת ונוצצת במיוחד עם הדוגמנית גל גברעם, וכן עם ליה נוגה – שמנהלת בימים אלו מערכת יחסים עם השחקן המוכר נת'ניאל בוזוליץ'. כמו כן, בעבר שיתף חיימוב בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו: "שמתי לב שכשאני ניגש לנשים אז הן חושבות שאני מתחיל איתן" אך הוא מבהיר כי חלק מלהיות איש עסקים זה גם לפנות לאנשים ולהזמין אותם למקומות והשקות. כל שנותר לעשות הוא לקוות כי המזל יאיר לו פנים והוא יצליח בפרויקט מציאת האהבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה