רכילות עסקית

זוכת האח הגדול מפרגנת: כך נראה שחף רז כשהוא מדגמן

כוכב הריאליטי שחף רז נבחר לדגמן בגדי ספורט לצד הג'ודוקא ישראלי טל פליקר וכוכב נינג'ה ישראל - שניאור שמח. בחודש אפריל הקרוב רז יעמוד מתחת לחופה עם בחירת ליבו זוכת האח הגדול טליה עובדיה. לכן, לקראת האירוע, רז העלה הילוך באימוני הכושר, ועל הדרך קטף קמפיין ספורטיבי לחברת פאנטה ריי

מערכת ice | 
שחף רז (צילום שי פרנקו)
בתחילת השבוע נערכו צילומים לקולקציית הגברים של מותג בגדי הספורט Panta Rei. את הצילומים מובילים הדוגמנית החדשים: שניאור שמח, איש הנינג'ה הצעיר והמבטיח, הג'ודוקא שנערך לאולימפיאדת פריז - טל פליקר, ופיינליסט האח הגדול, שחזר ממילואים היישר לתוך הכנות לחתונתו הקרבה- שחף רז. 
למרות מזג האוויר הסוער בחוץ, השלישייה המפתיעה והמסוקסת הציגה ריבועים מרשימים  ביום צילום שגרם לכולם להזיע. פליקר ושמח, אשר בשנים האחרונות מייצגים באופן תדיר את מדינת ישראל בתור ספורטאים מצטיינים, פגשו על הסט לראשונה את השותף שחף רז, שחזר ממילואים בתור חובש קרבי.
נזכיר כי גם אשתו לעתיד של רז, טליה עובדיה נבחרה לדגמן באתר האופנה "one project" לצד מארינה מקסימיליאן, אנה ארונוב, ליבר בלילתי, רועי סנדלר, ליאל אלי, מירן בוזגלו, יובל שמלא, אן זיוי, נועה בני, שונית חמד ונוספים.
השניים יינשאו בתאריך ה-16 באפריל. החתונה תערך באולם האירועים ה"לאגו" בראשון לציון ולצורך האירוע המרגש, שחף וטליה סגרו את שלושת האולמות במקום. בראיון למאקו סיפר רז על הצעת הנישואין לבחירת ליבו. 
"בגדול אלה באמת שבועות של תכנונים, עיצוב וריג'קטים. ברגע שהבנתי שהיא טסה למילאנו, אז עלה רעיון להפתיע אותה שם. אני מודה שההצעה עצמה לא יצאה בדיוק כמו שתכננתי - אבל עדיין יצא לנו רגע מאוד רומנטי ואינטימי", סיפר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה