טלוויזיה

משחק המחשב החברתי המצליח עובר לטלוויזיה: כל הפרטים

סדרת האנימציה של המשחק המוכר "בינינו" הפילה תמונה בטיזר ראשון, הנמצאת בעבודה ברגעים אלו באולפני הטלוויזיה של רשת CBS

מערכת ice | 
כפתורי יוטיוב ונטפליקס בשלט טלוויזיה (צילום Valerian Luft / flickr)
מעריצי משחקי המחשב, זה בשבילכם: משחק המחשב החברתי, המאפשר לשחק בו גם דרך הנייד, עובר ממסכי הפלאפון והמחשב, לטלוויזיה. המשחק "בינינו" ((Among Us שהתפוצץ במהלך הקורונה, שיצר סאונדים מוכרים לטיקטוק, וסלנגים שמלווים את כולנו עד היום כגון "Sus"  ומתחזה (Imposter), ערוצי סטרימינג עבור המשחק עצמו ועוד...
יוצרי המשחק דיווחו היום (חמישי), שהם בתהליך לייצור סדרת אנימציה של המשחק ושיתפו תמונה בערוצי המדיה החברתית. לפי CBS אוון דניס ישמש כיוצר ומפיק בפועל של הפרויקט במסגרת ההסכם הכולל שלו עם האולפן, דניס יהיה מופקד על הנפשת הסדרה כולה.
הסדרה תהיה מבוססת על הנחת המשחק, כלומר, "חברי הצוות שלך החולפו במשני צורה של חייזר, שמטרתם לגרום לבלבול, ולחבלת הספינה ולהרוג את כולם. המטרה היא למצוא את ה'מתחזה' בישיבות צוות תלויות זמן קצר והשארה מי מאיתנו הוא הרוצח המסתורי, או ליפול קורבן לעיצובים הרצחניים שלו."
"בינינו" הושק לראשונה בשנת 2018, אך ראה עלייה מסיבית בפופולריות בשנת 2020 ביותר מ-66 מדינות וב-Google Play באוקטובר באותה שנה, הוא היה במקום הראשון ב-55 מדינות, וגם היה במקום הראשון בדירוג ה-IOS
היו למשחק כמעט 500 מיליון משתמשים ויותר מ-1.22 מיליארד מפגשי YouTube ועם יותר מ-4 מיליארד צפיות ב-Twich.
 (מתוך טוויטר x)
הטיזר המדובר מציג את הקפיטריה מהמפה המקורית של המשחק, עם פיצה וצלחות פרושות על פני השולחנות, יחד עם כמה בלונים וכרזה מכוסה בדם שמראה את המילים "אנחנו מתים." במידה והסדרה תהיה דומה למשחק עצמו, הסדרה המדוברת תהיה מותחת, המבוססת על הונאה חברתית המלאה בקומדיה צרופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה