טלוויזיה

סלקום מפרסמת: אלו הסדרות שאסור לפספס בשנת 2024

שנה אזרחית בפתח: קבוצת התקשורת הפופולרית מציגה את התכנים הבולטים לינואר 2024. בין התכנים המומלצים: גברת מייזל המופלאה, האיש במצודה הרמה, בלש אמיתי ועוד. תהנו

מערכת ice |  2
טלוויזיה (צילום shutterstock)
אלו המלצות הצפייה של סלקום TV לינואר 2024: גברת מייזל המופלאה. הסדרה מביאה את סיפורה של עקרת בית יהודיה מניו יורק, שמגלה שיש לה כישרון לסטנד אפ ומנסה לפלס את דרכה בעולם הקומדיה, תוך שהיא מנסה לשמור על התא המשפחתי. 
האיש במצודה הרמה, סדרת מתח מבית אמזון על פי ספרו של פיליפ ק. דיק על עולם עם מציאות אלטרנטיבית שבו גרמניה הנאצית ניצחה את מלחמת העולם השנייה והיא ויפן שולטות בארצות הברית. 
בלש אמיתי (עונה 4), עונה חדשה לסדרת המתח של HBO, והפעם בכיכובה של ג'ודי פוסטר. שתי בלשיות באלסקה חוקרות את פרשת היעלמותם של שישה חוקרים מתחנת מחקר. קתרינה (עונה 3), העונה השלישית והאחרונה של הדרמה הקומית על הנערה הפשוטה שהופכת לקיסרית רוסיה.
בין הסדרות, מומלץ לעקוב גם אחרי תכני הדוקו וסדרות ילדים: תשאלו את ד"ר רות, סרט דוקומנטרי מרתק וסוחף, הבחירה הרשמית בפסטיבל סאנדנס 2019. פורטרט אינטימי של ד"ר רות וסטהיימר, ניצולת שואה שהפכה לסקסולוגית המפורסמת באמריקה. "מפרץ ההרפתקאות" (עונה 9). עונה חדשה של סדרת הילדים המצליחה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    על סלקום להוסיף שמונה ערוצי MTV
    דניאל 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע זמן שחברת כבלים סלקום TV יוסיפו וירכשו ערוצי מוזיקה לועזית נוסטלגיות שהם 8 ערוצי MTV: MTV 80s, MTV 90s, MTV 00, MTV CLUB (DANCE), MTV HITS, MTV MUSIC, MTV HD, MTV סדרות לחבילת ערוצים הבסיסית של סלקום
    סגור
  • 1.
    סלקום חברה על הפנים (ל"ת)
    זהבה 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור