מדדים ומחקרים

נטפליקס מפתיעה: במה כל העולם צפה השבוע?

בשבוע האחרון של הקיץ רשימת הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס כללה בעיקר את התכנים האופייניים לעונה - סרטי פעולה, קומדיה ודרמות רומנטיות. אך מסתתרות בה גם כמה הפתעות - ואנחנו לא מתכוונים רק לסרט האירוטי במקום השלישי
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום pexels)
הסרט הארוטי הפולני "365 הימים הבאים", שמסיים את הגרסה הטלוויזיונית של טרילוגיית הספרים מאת בלנקה ליפינסקה, ממשיך גם השבוע לככב במקום השלישי ברשימת הסרטים הנצפים ביותר בשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם - אך הנתון המפתיע באמת ברשימה מגיע דווקא במקומות הנמוכים יותר.
מלבד הסרט הכחול המצליח, רוב הרשימה אוישה בסוף החופש על ידי סרטים קיציים אופייניים - כלומר קומדיות ופעולה: במקום הראשון "זמן לעצמי" בכיכובם של קווין הארט ומארק וולברג ובמקום השני הקומדיה הרומנטית "כך או כך" - שניהם במקומות זהים בעולם ובישראל; במקום הרביעי בעולם סרט הפעולה "משמרת יום", שבישראל מסתפק במקום השמיני; הדרמה הרומנטית "לבבות הארגמן" במקום השישי בעולם והתשיעי בישראל; "המומיה" בכיכובו של טום קרוז במקום השביעי מעבר לים (בישראל הוא אינו זמין לצפייה); והקומדיה הרומנטית "מה זאת אהבה?" במקום העשירי בעולם והרביעי בישראל.
אך כאמור, בחצי התחתון של העשירייה העולמית נמצאת ההפתעה המרכזית: במקומות 8 ו-9 מדורגים "אנטי-גיבור: הפרועים של ג'ון מקאפי" ו"הסיפור שלא סופר: החברה שלא היתה" - שני סרטים דוקומנטריים, הראשון על מפתח האנטיוירוס המוכר שניהל חיים... ובכן, פרועים, כפי שמרמזת הכותרת העברית של הסרט, עד למותו (בהתאבדות לכאורה) בשנה שעברה, והשני על שחקן פוטבול שכמעט סיים את הקריירה שלו כאשר התגלה שניהל מערכת יחסים עם בחורה מומצאת באינטרנט. סרט תיעודי בצמרת הוא לא אירוע נפוץ - ושניים יחד הם אירוע כמעט חסר תקדים.
הסרט שדילגנו עליו עד עכשיו, ולא נכנס לאף אחת מה"מגירות" של הפסקאות הקודמות, הוא המותחן הדני החדש "אהבה של גדולים", שנמצא במקום החמישי בעולם והשישי בישראל.
אצלנו אפשר למצוא עוד כמה סרטים "קיציים" אופייניים ברשימה: "כנופיה במגרש" בכיכובו של דוויין ("דה רוק") ג'ונסון במקום החמישי; "היורש" על בחורה מתוסבכת שמתאהבת בנסיך במקום השביעי; ו"הצד העמוק של האוקיינוס" במקום העשירי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה