טלוויזיה

השרה מאי גולן נגד מישל אובמה: "שלחתי לה עדות לזוועה, דום שתיקה ממנה"

השרה מאי גולן נגד מישל אובמה: "שלחתי לה עדות אותנטית של זוועה, אנחנו יודעים שהפנייה התקבלה. היא לא בעמדה פוליטית, היא בהחלט יכולה להגיב - דום שתיקה ממנה"
 
מערכת ice |  1
מאי גולן (צילום אבשלום ששוני/פלאש 90)
על רקע שתיקת ארגונים פמיניסטיים למעשי האונס נגד נשים ישראליות על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, אתמול חשפה השרה לקידום מעמד האישה מאי גולן, כי פנתה לאשת נשיא ארה"ב לשעבר, מישל אובמה בבקשה לגנות את אירועי הטבח וזו סירבה לבקשה זו.
אתמול (שבת), התראיינה השרה לקידום מעמד האישה מאי גולן בערוץ 14 והתייחסה לשקט המזעזע של ארגונים ואישים בכירים, נוכח אירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר ביישובי עוטף עזה. השרה גולן אמרה בין היתר כי: "המסקנה שאני הגעתי אליה, זה שאי אפשר להאמין להם יותר, אי אפשר לבטוח בארגונים האלה יותר. מבחינתי, אלין להם שום רלוונטיות. כשאשתו של ברק חוסן אובמה, יצאה נגד בוקו חראם וקראה להחזיר את הבנות שנחטפו מבוקו חראם, עדיין הייתה פה שתיקה דום".  

בהמשך הריאיון בערוץ 14, ציינה השרה לקידום מעמד האישה, כי היא וצוותה פנו למישל אובמה בבקשה לגנות את אירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר ומישל אובמה לא הסכימה לגנות.
עוד הוסיפה גולן כי: "אני שלחתי לה תיאור על ידי עדות אותנטית של זוועה שבה הראנו אנשים שמספרים על כריתת איברים נשיים מנשים שנאנסו, דברים מזעזעים".  עוד הוסיפה: "אנחנו יודעים שהפנייה התקבלה , היא לא בעמדה פוליטית, היא בהחלט יכולה להגיב, דום שתיקה ממנה מכל השאר הסלביות. כאן אתה מבין שאם יהודים לא ידאגו ליהודים, אף אחד לא ידאג ליהודים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עכשיו היא רצה לנשיאות אולי (ל"ת)
    פ 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור