תקשורת ומדיה

בעלת הדירה בתל אביב שדרשה תשלום ממשפחות הנרצחים נחשפת

עיתונאי הטיקטוק דניאל עמרם חושף את זהותה של בעלת הדירה בתל אביב שדרשה תשלום שכירות ופיצוי ממשפחותיהם של דייריה שישבו שבעה לאחר שנרצחו ב-7 באוקטובר: "הפקידה את הצ'ק של הנרצח"
תום נחום |  1
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, דובר צהל, shutterstock)
צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-44 של המלחמה בעזה (ראשון) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק, הצבא הגביר את התקיפות ומנסה לחסל את איום המנהרות.
כעת, עיתונאי הטיקטוק דניאל עמרם חושף סיפור מזעזע על בעלת דירה בתל אביב שפנתה למשפחותיהם של שני הנרצחים במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר, שי רגב ז"ל ובן זוגה ניר פורטי ז"ל, בדרישה לתשלום השכירות ותוספת על חפצים שלטענתה נעלמו מהדירה.

עמרם כתב כך: "אין גבול לרוע: משפחתה של זוג שנרצחו במסיבה ברעים נאלצו להתמודד עם בעלת דירה אטומת לב שמיד נחשוף את הפרטים שלה שדרשה שכירות בזמן שהם יושבים עליהם שבעה. בנוסף בעלת הדירה בתל אביב התחילה להמציא שנלקחו חפצים כמו קולפן קרש חיתוך וכו׳ ודרשה אלף שקלים נוספים על זה. הכתבה פורסמה במעריב לראשונה ולאחר מכן בN12 מיד נחשוף כאן את כל הפרטים של בעלת הדירה. פשוט לא נתפס!".
בהמשך, עמרם גם חשף את זהותה של בעלת הדירה המדוברת: "תכירו גבירותיי ורבותיי את אדוה אבנרי, פסיכותרפיסטית מתל אביב זו בעלת הדירה שדרשה תשלום מהמשפחה שיושבת שבעה על הזוג שנרצח ברעים. חשוב לציין עכשיו מתברר שאדוה הפקידה את הצ׳יק של ניר הנרצח יום אחרי הרצח ובכל זאת המשיכה להציק למשפחה לדרישת תשלום. לפני יומיים אדוה עדכנה את הדירה שלה בתל אביב. אדוה סירבה להגיב, לשיחה עם אדוה ופרטים נוספים ביוטיוב, דניאל עמרם ללא צנזורה. פיס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באש ובמים אין על הפולניות !! והמבין יבין (ל"ת)
    זבביר 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור