טלוויזיה

גיא לרר והצינור גורמים לבהלה: האם מטרנה פגעה בתינוק שלכם?

בפייסבוק של התכנית שאלו את העוקבים: "הורים מדווחים כי התינוק שלהם חש ברע לאחר שכל מטרנה, האם קרה לכם משהו דומה?" ועוד הסבירו: "נבהיר שלא ידוע על קשר לפרסום על הזיהום שהתגלה בקו הייצור. מטרנה ומשרד הבריאות הודיעו שלא שווקו מוצרים שהתגלה בהם זיהום והם לא הגיעו למדפים בחנויות", איך הגיבה החברה?
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מסך "הצינור" רשת 13)
על פי פרסום ראשון אמש (ראשון) של תכנית 'הצינור' ברשת 13, הורים רבים מדווחים למערכת התכנית כי התינוק שלהם חש ברע לאחרונה לאחר שאכל פורמולה של מטרנה בדגש על השבועות האחרונים.
בפייסבוק של התכנית שאלו את העוקבים: "האם קרה לכם משהו דומה?" ועוד הסבירו: "נבהיר שלא ידוע על קשר לפרסום על הזיהום שהתגלה בקו הייצור. מטרנה ומשרד הבריאות הודיעו שלא שווקו מוצרים שהתגלה בהם זיהום והם לא הגיעו למדפים בחנויות".

היו מי שטענו: "כן אצלי הילד חולה כבר מעל לשבועיים ויש לו מלא פצעים בגוף כמו פריחה כזאת. היינו אצל 2 רופאים והם לא יודעים במה מדובר, אמרו שזה ויראלי כרגיל... רק שזה לא עובר", אחר הסביר: "אשמח שתדברו איתנו אצלנו הילדה צורכת מטרנה והיא הייתה עם שלשולים וחוסר חשק לאכול". היו גם תגובות לצד השני: "אז למה סתם יא חלאות למה סתםםםםםם".
תגובת מטרנה לפרסום הייתה: "כל המוצרים הנמצאים בשוק עברו את כל הבדיקות הנדרשות לפני שחרורם ונמצאו​ בטוחים לצריכה על פי כל התקנים לייצור מזון תינוקות. אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לשוב ולספק את כלל מוצרי מטרנה בהקדם האפשרי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להצית גופותיהם של האחראים (ל"ת)
    רמדיה חיה וקיימת 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור