טלוויזיה

עצוב: השחקן האהוב שכיכב בסרטי הארי פוטר הלך לעולמו

עצוב: השחקן מייקל גמבון, שידוע בעיקר בזכות התפקיד האגדי בסדרת סרטי הארי פוטר, שם גילם את אלבוס דמבלדור, הלך לעולמו בגיל 82
מערכת ice | 
הארי פוטר אמה ווטסון (צילום האינסטגרם הרשמי של הארי פוטר)
עצוב: השחקן מייקל גמבון, שידוע בעיקר בזכות התפקיד האגדי בסדרת סרטי הארי פוטר, שם גילם את אלבוס דמבלדור, החל מהסרט השלישי, הלך היום (חמישי) לעולמו כשהוא בן 82. 
בהצהרה שנמסרה מטעם משפחתו של גמבון נכתב לאחר מותו: "אנחנו כואבים להודיע על אובדנו של סר מייקל גמבלון. בעלנו ואבינו האהוב הלך לעולמו בבית החולים בשלווה, כשלצד מיטתו הייתה אשתו אן ובנו פרגוס. הוא נפטר בעקבות סיבוך של דלקת ריאות. אנו מבקשים שתכבדו את הפרטיות שלנו בתקופה כואבת זו ומודים לכם על הודעות התמיכה והאהבה".
גמבון נולד בדבלין שבאירלנד בשנת 1940 והחליט לעזוב את הלימודים כבר שהיה בן 15 והחל לעבוד במפעל בעיר. לאחר מכן למד תיאטרון והחל את דרכו המקצועית. הוא שיחק במגוון רחב של הצגות תיאטרון, אחרי שהצטרף לשייקספיר רויאל קומפני.
בקולנוע, הוא בלט כמובן בעיקר בגלל תקופתו בסדרת הסרטים המצליחה הארי פוטר, אך לא רק. הוא השתתף בתפקידים בולטים בסרטים "הטבח, הגנב, אשתו והמאהב", והוא אף גילם את המלך ג'ורג' החמישי בסרט "נאום המלך" משנת 2010.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה