טלוויזיה

אסי עזר חושף: "הדם ירד מהראש, הגוף עזב אותי"

בפודקאסט לרגל ציון 30 שנה לקשת, סיפר המנחה והיוצר על ההחלטה שלו להפסיק לכתוב אחרי שתי העונות הראשונות של להיות איתה בעקבות אירוע קשה שעבר במהלך הכתיבה
מערכת ice | 
אסי עזר (צילום אינסטגרם/ אסי עזר)
אסי עזר חשף לא פעם את הטלטלות שעבר עד ליציאתה של הסדרה "להיות איתה" למסך, כשבדרך הציג נתק מתוקשר מבר רפאלי וכתוצאה מכך חבר לרותם סלע. כעת בפודקאסט של מני אבירם לרגל 30 שנה לקשת, הוא חושף עוד דרמה לא קטנה שהתרחשה בעקבות העבודה על הסדרה.
עזר התייחס בפודקאסט לעובדה ששידורי הסדרה התפרשו על כל כך הרבה שנים וחשף את העבודה על העונה השלישית שכמעט והביאה אותו לקריסה. בשיחה עם אבירם הוא סיפר, "כבר גייסנו במאי והוצאנו המון מהכסף של ההפקה, 600 אלף שקל, ופתאום אני מרגישה שזה גרוע, אני שולח לרון לשם, והוא שולח לי מייל, אני פותח אותו בשבע בבוקר".
עזר סיפר על המשבר שתקף אותו בעקבות אותו מייל, "הוא כתב שהסיפור הוא לא להיות איתה, זה לא מחזיק וזה מרגיש מודבק כאילו לקחו שני ז'אנרים. ואני ממש זוכר שאני מסתכל על המייל וכל הדם יורד לי מהראש וכאילו הגוף עוזב אותי. יש לי תשעה פרקים מוכנים, יש תאריך צילום. היו שלושה פרקים טובים אבל הם לא להיות איתה, הם בשבילה גיבורים עפים.
"באופן מוגזם, אני בן אדם עם התקפי חרדה, אני כמעט מתעלף ואני מעיר את בעלי ואומר לו משהו לא בסדר וכעבור 3 שעות אני מתקשר לקרני (זיו) ואומר לה: אני לא רוצה את העונה הזאת היא לא טובה. אני לא במצה טוב, תעזרי לי. היא אמרה לי: תעזוב את הסדרה, רק תהיה בסדר... אבן נגולה מעל ליבי, חזרתי לארץ וקיבלתי החלטה שאני לא כותב יותר".
עזר הוסיף וסיפר על האירוע הקשה שעבר בעקבות ביטול העונה, "החוויה הזאת היתה לי כ"כ קשה, היו צריכים להודיע לבמאי שאין לא עבודה, המלהקת סוגרת, השחקנים בוטלו. זה היה נורא. זה היה כמו סגירה של עסק. חלק מהשחקנים לא גילו את זה דרכי והם כועסים עלי עד היום שלא אני סיפרתי להם".
כידוע, בסופו של דבר עלתה להיות איתה בעונה שלישית, ולדבריו של עזר זה קרה דווקא תוך כדי עבודה על סרט המשך לסדרה. "לא כתבתי שום דבר במשך שנה וחצי עד שהגיע הקורונה", סיפר עזר והוסיף, "ואני צריך להגיד תודה למשה אדרי. הוא פנה אלינו כדי שנכתוב סרט על להיות איתה ואמרתי סרט זה רק שעה וחצי אולי אני יכול. זפזפתי בנטפליקס לראות איזה קומדיות רומנטיות יש שיביאו לי השראה ונפלתי על ג'ליה רוברט שוב עם החתונה של החבר שלי ואמרתי: זה וכתבתי ביחד עם דנה אידיסיס שכתבה איתי גם בעונה השניה, ועשיתי את זה. כששלחתי לקרני היא אמרה שזה כל כל טוב למה לא עונה? אמרתי לה שאני לא כותב עונה של עשרה פרקים, אז היא אמרה, אז ארבעה. ככה נולדה העונה הזאת של הארבעה פרקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה