טלוויזיה

סופרמרקט 'הצינור' החדש נחשף לראשונה: "יהיה הזול בישראל"

גיא לרר כתב באינסטגרם שלו: "חשבתי ששום דבר לא יוציא אותי מהדכדוך של הגיל, אבל הברכות המתוקות אכן מאוד עזרו. תודה! מתנת היומולדת הטובה ביותר שקיבלתי היא תמונת מבנה שבור. אלו העבודות על הסניף החדש של סופר הצינור בעיר סודית"
מערכת ice |  4
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
גיא לרר, מגיש 'הצינור' ברשת 13 חוגג היום (שלישי) את יום הולדתו ועל הדרך גם מעדכן את העוקבים שלו ברשתות החברתיות על העבודות בבניית הסופרמרקט החדש של 'הצינור' כפי שהיה בתל אביב וכעת יגיע לעיר חדשה, שהוא עדיין לא ממהר לחשוף.
לרר כתב: "חשבתי ששום דבר לא יוציא אותי מהדכדוך של הגיל, אבל הברכות המתוקות אכן מאוד עזרו. תודה! מתנת היומולדת הטובה ביותר שקיבלתי היא תמונת מבנה שבור. אלו העבודות על הסניף החדש של סופר הצינור בעיר סודית".

עוד הוא המשיך והסביר: "גם הוא יהיה הכי זול בישראל והפעם בחוזה לשנה. גדול יותר, מגוון יותר ונותן מענה טוב יותר לכל מי שטען נגדנו שזה רק גימיק חולף. כאב לי שלא הצלחנו להרים אותו לפני החגים כי יותר ויותר אנשים מתקשים ומבוישים בקניות ברשתות".
לסיום כתב המגיש: "באמת ניסינו, ובאמת שהתנעלו לנו בצורה יוצאת דופן. אני לא מתבכיין, כי אין על מה: בזכות אנשים יקרים שעבדו בלי סוף ובראשם אמיר שואן ומנדי בלוי, זה קורה - ממש בקרוב. נתראה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ברכות! רצוי שלכל לקוח תהיה הגבלה
    שיר 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רצוי שלכל צרכן תהיה הגבלה , שלא יקרה שאחד יקח חצי סופר ולשני כמעט ולא ישאר. שיגבילו את מספר הפריטים שכולם יהנו , בהצלחה.
    סגור
  • 3.
    משחק
    יריב 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מושחט
    סגור
  • 2.
    לרר מזל טוב ,תצליח בכל מעשה ידייך ! (ל"ת)
    משה 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    עלה והצלח
    אלי 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    העם אתך
    סגור