טלוויזיה

אופירה אסייג חושפת את הסוד: כך הורידה 25 קילו

בטור מיוחד סיפרה המגישה: "החלק הראשון של הדיאטה היה קשה, קשוח. היו לי סחרחורות מהפרידה מהפחמימות, אז פולה הוסיפה לי ויטמינים בהתאם. ירדתי 10 קילו ראשונים ורקדתי מול המראה. ואז נכנסה לתמונה לאה שנירר מלכת הפילאטיס והתחלתי לחטב, פעם בשבוע, פעמיים בשבוע ובימים אלה שלוש וארבע פעמים"
מערכת ice |  4
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג עברה מהפכה של ממש בשנים האחרונות. היא מתאמנת, אוכלת נכון ובריא, שומרת על כושר והתוצאות בהתאם. המגישה של קשת 12 חשפה כי היא ירדה קרוב ל-25 קילו בעקבות השינוי שעשתה בחייה ולבקשת עוקביה היא כתבה על כך בטורה למאקו.
אסייג סיפרה: "התחדשתי בכל המכשירים לגוף שפולה קנתה לקליניקה, עד שמצאנו את המכשיר הטוב לגוף שלי - מגהץ, מכווץ ומיישר את העור. החלק הראשון של הדיאטה היה קשה, קשוח. היו לי סחרחורות מהפרידה מהפחמימות, אז פולה הוסיפה לי ויטמינים בהתאם. ירדתי 10 קילו ראשונים ורקדתי מול המראה. ואז נכנסה לתמונה לאה שנירר מלכת הפילאטיס והתחלתי לחטב, פעם בשבוע, פעמיים בשבוע ובימים אלה שלוש וארבע פעמים". 

עוד המשיכה: "המשכתי במעקב אצל פולה, הוספתי ספינינג עם המורה האנרגטית שלי קרן ואני עפה בשיעורים שלה. לא ויתרתי לעצמי גם בארוחות חג וארוחות שישי, וזה היה לא פשוט. תכל'ס, תחזיקו חזק, ירדתי קרוב ל-25 קילו. זה מלא, ואני מקווה לשמור על הגזרה. ירדתי למידה סמול, טוב לי ונעים לי עם המשקל החדש".
לא פעם היא התראיינה בנושא והויא תמיד הקפידה לשבח את האימונים אצל חברתה שנירר ואת הטיפולים של בליק וכן שהיא שותה חלב שיבולת שועל ואוכל בצורה מסודרת. אסייג אף קיבלה לאחרונה קמפיין לראשונה בחייה של גולף.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חחח
    רחלי 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מזל שהמצלמות בטלויזיה משמינות טיפה
    סגור
  • 3.
    רוצים לדעת את האמת? רק פה
    מירו רגב 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא צריכה הרבה, המון, כל הזמן מהאות השביעית. בכל מידה, בכל נקב, בכל זמן או מספר..
    סגור
  • 2.
    אופירע הרעה המכשפה לא הצליחה להוריד כלום מפה
    רני 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בגו'רה שלה..איככססס...
    סגור
  • 1.
    אבל עדיין נשארה מכוערת ומטונפת ! (ל"ת)
    אסף 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור