תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 מודה: "הותקפתי כי חשבו שאני מערוץ 14"

כתב חדשות 13 מאיר מרציאנו העלה לטוויטר שלו ציוץ בו כתב: "מסקר הערב את ההפגנה נגד החקיקה המשפטית בהובלת השופטים בדימוס ברוטשילד בתל אביב. בגלל שאני חובש כיפה, אדם נאלח וגס רוח הניח שאני מערוץ 14 והתחיל להתנפל על הצוות ועליי בצעקות"
מערכת ice |  1
הפגנה בקפלן (צילום פלאש 90)
מנרמלים אלימות? כתב חדשות 13 מאיר מרציאנו הוא חובש כיפה, זה הספיק למפגינים הערב (רביעי) בהפגנה שיוצאת נגד הפגיעה כביכול במערכת המשפט, לנסות להכות אותו משום שחשבו, לדבריו לפחות, שהוא מערוץ 14.
מרציאנו העלה לטוויטר שלו ציוץ בו כתב: "מסקר הערב את ההפגנה נגד החקיקה המשפטית בהובלת השופטים בדימוס ברוטשילד בתל אביב. בגלל שאני חובש כיפה, אדם נאלח וגס רוח הניח שאני מערוץ 14 והתחיל להתנפל על הצוות ועליי בצעקות".
 
עוד הוא הוסיף ותקף את המפגינים האלימים בהפגנה: "אף אחד מסביב לא התערב. הוא נרגע רק כשראה את הלוגו על המיקרופון שלי. נהיה ממש מפחיד פה. בעיקר עצוב". בתגובות דווקא יצאו נגד דברים שהשתמע כאילו היה בסדר אם היה מותקף לו באמת היה מערוץ 14.

כזכור, ממש לא מזמן עתי שלו כתב החדשות של ערוץ 14 הותקף פעמיים בהפגנות על ידי מפגינים אלימים נגד החקיקה המשפטית, כאשר בערוצי התקשורת האחרים כלל לא הזכירו זאת ולא גינו את האירועים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תאכלו את מה שבשלתם! (ל"ת)
    ריי 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור