טלוויזיה

כאן 11 חושפים: הסדרה האהובה חוזרת - זה תאריך ההשקה

הסדרה שסיימה את שידורי העונה הראשונה לפני מעל לשנה והצליחה להציף סוגיות בשיח  הציבורי, תגיע שוב למסך בסוף החודש. מה צפוי בפרק הראשון?
מערכת ice | 
משפחה בהסעה (צילום באדיבות כאן 11)
הסדרה "משפחה בהסעה" בכאן 11, שהצליחה לעורר באזז סביב שידורי עונת הבכורה בארץ, חוזרת למסך בעונה חדשה. בעונה השנייה יתמודדו הורים וילדיהם המתבגרים עם סוגיות חדשות ושונות בכל פרק. הפרק הראשון צפוי להציף לשיחה נושא רגיש במיוחד ויעסוק בפגיעות מיניות.
"משפחה בהסעה" מתעדת רגעי אינטראקציה נדירים שמתרחשים בין בני נוער מרחבי הארץ והוריהם, בזמן שהם נוסעים ברכב המשפחתי בדרך לסידורים, יציאות, בית הספר, חוגים, תחרויות, צו ראשון ומה לא.
הסדרה מספקת הצצה לדינמיקה בין ההורים לילדיהם, ולשיחות בנושאים המעסיקים את בני הנוער ומשפחותיהם. דרך השיחות הבלתי אמצעיות האלה נתוודע למערכות היחסים בין ההורים למתבגרים בזמן שהם מתעדכנים, משלימים פערים, מקשיבים, רבים, מייעצים ומתייעצים, חולקים אחד עם השני דברים מפתיעים שלא ידעו, ועל הדרך גם משפרים את התקשורת המשפחתית.
בעונה החדשה ישתתפו 30 זוגות של הורים וילדים מרחבי הארץ, מפלחי אוכלוסייה שונים ומכלל המבנים המשפחתיים. במרכז כל פרק יעמוד נושא אחר שרלוונטי ומעסיק את בני הנוער הישראלים (וכמובן גם את הוריהם), הנושאים ביניהם יעסקו בעונה החדשה: התא המשפחתי, כסף וקריירה, דימוי גוף, לחצים, הטרדות מיניות בחיים וברשת ועוד.
פרק פתיחת העונה החדשה הוא "נא לא לגעת" – הפרק יעסוק בנושא הטרדות מיניות בחיים וברשת בקרב בני נוער. המשפחות ישוחחו על הסכנות, דרך חוויות אישיות וישתפו על מקרים בהם חוו הטרדות מיניות בחיים וברשת.
השידורים בכאן 11 יחלו ב-31 ביולי ותשודר מידי שני בשעה 21:45, וכמו כן תהיה זמינה בפלטפורמות הדיגיטל של כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה