טלוויזיה

אברי גלעד מתפוצץ על החילונים: "אני מתבייש, נכלם"

המגיש סיפר בטורו בישראל היום: "בעיניי "הדתה" היא הצעה לחידוש הקשר לפנימיות ששמרה עלינו כעם כל הדורות, לחום לב על בסיס שיוך לאומי, לנתינה ללא חשבונות. הדתה לא מפחידה אותי, כי אני בטוח בחילוניותי, ואין כוח בעולם שידית אותי. בעזרת השם"
מערכת ice |  71
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
אברי גלעד הבהיר היום (שישי) בטורו בישראל היום כי הוא זועם על החילונים, גם על תושבי עירו, שממשיכים להסית נגד דת ורק זועקים "הדתה". הוא הסביר מדוע הוא לעולם לא יחשוש מדוכן תפילין ומה עמדתו בנושא.
גלעד כתב בטורו: "מעייפים אותי אחיי החילונים אחוזי היסטריית ההדתה, הרואים בכל חב"דניק מניח תפילין גנב נשמות שרוצה להעביר ילדים רכים לחזקת המיסיון האפל. אני מתבייש עמוקות למראה תקיפות של דוכני הנחת תפילין במרחב הציבורי, אני נכלם כשרישיון הבנייה של ישיבת מעלה אליהו בתל אביב נשלל לאחר שכבר ניתן. אז כשאני שומע את המילה "הדתה" אני לא נבהל. אני בעד. אני מרגיש שהדתה היא חיבור ללב הפועם של העם היהודי, הרואה בכל יהודי אח, ללא קשר למידותיו ולדעותיו. אני לא מאמין למי שמספרים לי שיש כוחות אופל שרוצים להחזיר אותנו בתשובה בדרכי עורמה. אין נתונים התומכים בטענה הזאת. בעיניי "הדתה" היא הצעה לחידוש הקשר לפנימיות ששמרה עלינו כעם כל הדורות, לחום לב על בסיס שיוך לאומי, לנתינה ללא חשבונות. הדתה לא מפחידה אותי, כי אני בטוח בחילוניותי, ואין כוח בעולם שידית אותי. בעזרת השם".
כזכור, אחרי פיגוע הדריסה המזעזע במיוחד התרחש בתל אביב לפני קצת יותר משבוע, כאשר בפיגוע דריסה משולב עם דקירות בשתי זירות באזור פנחס רוזן, אברי גלעד התרגש לראות מה קרה כמה מטרים מביתו עם מחווה של תושבי היישוב עלי.
גלעד שיתף בפייסבוק שלו את ההתרגשות, כשכתב: "יצאתי לקניות שישי, ליד ביתי, במקום של הפיגוע, דוכן של תושבי עלי שבאו לחלק עוגות לשבת ולהביע הזדהות. איזה אנשים מקסימים, התרגשתי לעומק".
עוד הוא הוסיף לצד התמונה עם אנשי עלי: "אחרי תכנית בוקר שבה שוב עלו כל הסדקים בחברה, באו אלה עם העוגות והבהירו, אם רק נרצה, אנחנו ביחד לנצח. מעט מהאור דוחה את כל החושך. שבת שלום".
בטורו בישראל היום ציין גלעד: "בכל יום אני יוצא ממכון הכושר בשעה 1, משתהה רגע על המדרכה בחזית ונכנס אל הפיצוחייה החדשה שפתחו שם, קונה איזה אגוז ובוטן, והולך הביתה. ביום שלישי השבוע לא הגעתי למכון. הייתי עסוק. אבל מי כן הגיע? אדון חלאילה, שבא במיוחד מחברון כדי לעשות פיגוע בחזית המכון שלי. פתאום הטלפון שלי בבית מתחיל לטנגטנג נמרצות, וכולם שואלים - אתה בסדר? היה פיגוע אצלכם, בשיכון דן. אצלנו? על המדרכה שלנו? הכחווארה היינו, לצומת תפוח דמינו? יצאתי חיש קל והלכתי את כל 56 המטרים מביתי לזירת הפיגוע".
ממשטרת ישראל נמסר רגע אחרי הפיגוע: "בהמשך לדיווח על רכב שפגע ברחוב פנחס רוזן עולה כי על פי החשד  פגע  חשוד שנהג ברכב שנסע מדרום לצפון בהולכי רגל שעמדו במרכז המסחרי ברחוב פנחס רוזן, יצא מהרכב ודקר  אחרים עם חפץ חד. המפגע נוטרל". 
בהמשך, בזק״א עדכנו כי מדובר למעשה על 10 נפגעים: "עדכון לאירוע פח״ע בתל אביב, מדובר בשתי זירות, דריסה משולב בירי, במקום מטופלים כ-10 נפגעים מתוכם מספר נפגעים במצב קשה".
הפיגוע הגיע בהמשך לפיגוע בבני ברק, במסגרתו נער בן 13, תושב העיר ג'נין, דקר צעיר בן 28 תושב בני ברק. המחבל פצע את האזרח באופן קל, צוות סיור של אופנועים ממרחב דן הגיע לזירה ולכד את המחבל במהירות. לאחר שנתפס, הנער סיפר שביצע את הפיגוע כנקמה על המבצע שפתח צה"ל בג'נין.
תגובות לכתבה(71):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 62.
    לבו של העם היהודי כיום, מר (מאד) אברי גלעד, זו השאיפה
    אפרת 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לריבונות בארצנו, והמימוש שלה (ציונות), וההיפתחות של העם הזה, החל מתקופת האורות (תקופת ההשכלה) למדעים. ולרעיונות הדמוקרטיה והשיוויון. ההשכלה הגבוהה לנשות העם הזה. השיוויון האזרחי המוחלט של נשים וזכרים בעם הזה. נכון, כרגע יש ממשלת חושך, המנסה להסיג את החברה והמדינה אחורה, לבטל את הישגיהם. ודווקא בעת הזו אתה, אדון אברי גלעד, בחרת לגעור בחילונים, ולהתמוגג בפומבי מן החארדיוּת.... בוא אזכיר לך פסוק (אמנם, ידוע מאד)מן התנ"ך, מספר משלי: "גם אוויל מחריש חכם ייחשב. אוטם שפתיו - נבון".
    סגור
  • 61.
    מר (מאד) אברי גלעד לא ממש מודע לכך שהחאראדים פוגעים
    אפרת 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיזית ונפשית בנשים הרוצות להתעטף בטלית, לחבוש כיפה ולקרוא מספר תורה בכותל. האדון גלעד גם לא מודע לכך שכל דוכני התפילין האלה , בת"א, וכנראה גם בערים אחרות,הם יריקה בפרצוף לנשים. הלא הנבלים העומדים שם לא יאפשרו לאשה הרוצה בכך לגשת אליהם ולהניח תפילין. האדון אברי גלעד גם לא ממש מודע לכך שחאראדים יורקים על נשים שלבושות לא לפי תפיסותיהם, מונעים מנשים לעלות לאוטובוסים שהם מייחדים "לזכרים בלבד", ממררים את החיים לנשים באוטובוסים רגילים בהם הם, החאראדים, יושבים, ומשחיתים שלטים בהם מופיעות תמונות של פוליטיקאיות ונשים אחרות. מר (מאד)אברי גלעד מדבר גבוהה גבוהה (במליצות קש)על היות החרדיוּת "לב העם", כי מה אכפת לו? הוא הותקף אי פעם ע"י זכר חאראדי? (אני כן, אדון אברי גלעד).
    סגור
  • 60.
    אברי תירגע
    אברום 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור ירד מהפסים ... חבל דווקא היה בחור טוב אך הלך לאיבוד.
    סגור
  • 59.
    אברי, גם אתה מעייף אותנו (ל"ת)
    דוד 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 58.
    למה שלא נמצא משהו חדש שישמור אותנו יחד?
    ליאור 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה להתלות בספרי פיקציה בני אלפי שנים? למה אנחנו לא יכולים להיות פשוט בני אדם עם ערכים שנובעים מהבנה עמוקה בתוכנו ישש מספיק לכולם ויכול להיות לכולנו טוב, ולא להתלות בדמות בדיונית ובמנהגים שהם בין מיושנים למפלים ונבזיים (ביחד עם המון מצוות הגיוניות אבל שכל אדם יכול להגיע אליהם מחשיבה פשוטה, כמו שהגיעו אלו שכתבו את הספרות היהודית ויחסו את זה לאלוהים)?
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    הדתה בשביל אישה זה לשבת מאחורה באוטובוס ושפחה בבית (ל"ת)
    אורח 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 56.
    אני מבינה שהדת היהודית לא פופולרית עכשיו
    סתם אחת 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אי אפשר להכניס לשיח את התרבות היהודית העשירה. ברגע שמדברים על זה, אז שמו שמיים, גוועלד. רוצים להחזיר אותנו בתשובה, טפו. בשל הוצאת ארון הספרים היהודי מהסילבוס, נולדו פה אנשים בורים. שולמית אלוני, הלוחמת הגדולה למען זכויות האדם הכירה טוב את הארון הספציפי הזה ובזכות הידע שלה היא יכלה לענות בצורה שהם, החרדים לא יכלו לזלזל בה. אתם סתם בוחרים בבורות.
    סגור
  • התרבות היהודית העשירה כוללת גם המון הבלויות. ונגדן יצאו
    אפרת 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדורות הקודמים, עוד מתקופת ההשכלה, נגדן יוצאת ויוצא כל משכיל (כן, גם ביהדות. אבל, כמה חשוב, גם במדעים ובפילוסופיה המדינית). יוצאים נגד הנסיון החאראדי החשוך לדחוק את המדעים ולהשליט בבתי הספר ובכל מקום את ההבלותות שבדת.
    סגור
  • 55.
    ישר כח גדול
    אלון 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מילים ששווים זהב
    סגור
  • 54.
    עוד מיסיונר בתחפושת של סלב
    ארי לביא-בה 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 7
    המנהגים שלך, אברי, הם המנהגים שלך. אל תדחוף אותם בפרצוף של אחרים עם אריזת "דרכי נועם". כל ההפיכה השלטונית נארזת בצלופן המתעתע הזה. עוד מעט תחלק סוכריות. אם רק תחליף את הדוכן של תושבי עלי - שלי, כתושב האיזור החילוני-ליברלי על מלא אין שום הזדהות ושום דבר שמעניין אותי בהם - בדוכן של מוסלמי חייכן שיציע לך ברכה מהקוראן לריכוך הרושם של המפגע בן דתו, אתה תגרש אותו בקריאות מחבל וכל המפלצת היודו-חרדלית הפנימית שלך תגיח מהחזות הנחמדה והמחבקת שלך ותחשוף את שיניה. החיבוק הדביק והמתמם שלך הוא חיבוק מיסיונרי ועל תנאי. תחסוך לנו אותו ואת עמדת המטיף החביב שניכסת לך מתוקף עבודתך כמנחה שעשועונים עממיים ותכניות בוקר טרחניות. איי קיו ופרסום זה לא הכל בחיים. תחסוך לנו.
    סגור
  • 53.
    לא מה שמחבר הוא הבעייה
    המלך עופר המשיח 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 3
    חרדים. אחיי לשעבר. נכון לשנת 2021 רק ל-4 מתוך 100 אצלכם יש תעודת בגרות. זה עוון נוראי ולא יכול להמשך ככה. תורה, עבודה, ומעשים טובים למען המולדת. פיגוע הרפורמה לא יציל. הוא כמו דקירה בלב. גומר לנו את המדינה.
    סגור
  • 52.
    עבר זמנו. עוד נבל שרוצה כאן מדינת הלכה ארורה
    ציון ירושלים 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 7
    שיאו היה ב"העולם הערב"
    סגור
  • 51.
    מעניין את התת שלי ,הדעות שלך.
    שושלב1 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 6
    כל יום אתה מפליץ איזה שהיא איוולת "כגדול הדעתנים". והשאלה מי סופר אותך ואת הדעות הפלצניות שלך שמשתנות בלי הרף.
    סגור
  • 50.
    יהודי
    בן גוריון 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    קודם יהודי ואחר כך ישראלי
    סגור
  • 49.
    עבר זמנו. עוד נבל שרוצה כאן מדינת הלכה ארורה
    ציון ירושלים 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 4
    שיאו היה ב"העולם הערב"
    סגור
  • 48.
    אברי גאה לשמוע יהודי טוב
    שוש 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אברי ריגשת מאוד הכתבה מחזקת כמה חשוב לאהוב "ואהבת לרעך כמוך" חזק יישר כח
    סגור
  • 47.
    צדיק אחד בסדום
    סהר 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כל מילה בסלע... איש של אמת שאינו פוחד מהטרור של מובילי המחאה.
    סגור
  • 46.
    שתוק
    אריאל 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 7
    רק שתוק, גם ככה נמאס לראות ולשמוע אותך, אדם חסר השכלה שמנסה להראות כמה הוא חכם, אז אתה לא, פשוט שתוק
    סגור
  • 45.
    אברי, אוהבים אותך (ל"ת)
    רמי מש 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 44.
    קבלו את האמת מכל מי שאומרה (ל"ת)
    שומרת כשרות 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 43.
    רואה בכל יהודי אח.
    בר 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    8 3
    הרואה בכל יהודי אך. ומישלא יהודי הוא לא אח וניחשב או לאויב או לאדם סוג ב ,גזע נחות ויהודי הוא גזע עליון. אם אין שוייון לא יהיו יחסים טובים אם מי שסביבנו אם זה גרמנים בגרמניה או ערבים בישראל או בכל מקום אחר.אולי אברי מושפע מהאדם הדתי שהוא מארח בתוכנית שלו שהוא יחסית בסדר.
    סגור
  • 42.
    אוהלה של תורה!!!!
    אנצי! 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כל המשים על עצמו שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה ויתפרנס מהצדקה,הרי זה חילל את השם וביזה את התורה וכיבה את מאור הדת וגרם רעה לעצמו ונטל חייו מהעולם הבא.לפי שאסור ליהנות מדברי תורה בעולם הזה- הרמב"ם!
    סגור
  • 41.
    נו באמת!
    אנצי! 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 4
    על מי באים החרדים,על אלה שאין להם אופי כדי לדעת מה הם רוצים!!!! הדתה,שיישאר בשביל החרדים!!!!
    סגור
  • 40.
    עניין של בחירה!!!!
    אנצי! 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני חושב ששנינו אתאיסטים,רק שאני מאמין באל אחד פחות ממך.ביום שתבין למה אתה פוסל את כל האלים האפשריים שיש לך מסביב, אתה תבין למה אני פוסל את האל שלך-סטפן רוברטס!
    סגור
  • שכחו
    דן 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ששכחו מה זה להיות יהודי
    סגור
  • 39.
    רוב הסיכויים!!!!
    אנצי! 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כנראה אברי גלעד חוזר בתשובה אטוטו,לכן מכין את דרכו לעולם הזה.הוא לא מבין וגם החרדים לא מבינים שמי שיש לו עולם מסודר, לא רוצה גורם חיצוני שיפריע לו!!!! ודי לחכימא ברמיזה!!!!!!!!
    סגור
  • 38.
    כמו לספר לאירנים של 79 שהדתה לא תשנה
    שטויות במיץ 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כבר היום הדת כאן שולטת יותר מדי והורסת את הדמוקרטיה מבפנים
    סגור
  • 37.
    תמים או עיוור
    רוז 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אין התנגדות לדת. ההתנגדות היא לדתיים שדוחפים לנו את החיים. לאף אחד אין בעייה שיחיו הם כפי שירצו, אבל אחד גדול מאוד, ענקי, שלא יכתיבו לי איך לחיות, להתלבש, באיזה צד במדרכה ללכת, איפה לשבת באוטובוס, איפה לשחות, לשרת בצבא ולהגן עליהם לבד, לשלם מיסים כדי לעזור להם ולממן אותם. בקיצור לנשום בכלל. ראה את הדתיים בחו"ל, לומדים, עובדים, מתנדבים ועוד. רק בארץ שחלק די משמעותי מביניהם אפילו לא ציוני, לא מאמין בארץ ישראל נותנים להם הכל.
    סגור
  • 36.
    נראה לי שאיבדת את זה . (ל"ת)
    משה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 35.
    תתעורר
    איציק 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הגיל עושה את שלו איזה נתינה 90 אחוז מהם חיים על חשבוננו וגם מנסים להסית את הילדים שלנו אברי תתעורר על עצמך אתה מדבר בלי לחשוב
    סגור
  • 34.
    חחחח פשוט אלוף.
    דתיה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 3
    תסכימו או לא תסכימו - הבן אדם יודע לדבר.
    סגור
  • 33.
    אוטואנטישמיות
    ה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין צורך להיות דתי כדי להכיר את היהדות צריך רק להכיר בעובדה שאנחנו יהודים
    סגור
  • 32.
    אברי גלעד צבוע (ל"ת)
    ףלןהח 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 31.
    הדתה
    ₪%_ 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מי ש מציא את המושג הדתה זה פרופ יגיל לוי, אנטישמי ושונא כל מה שלא מיישר אתו קו.
    סגור
  • 30.
    נו באמת מי מתבייש
    אילנה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הגחע הזמן אברי לקצת אמת מי שנותן ותורם אלה החילוניים שאתהמתבייש בהם מענין אתה לא מתבייש בחרדים עם העמותות לגיוס כספים עבור ילדים חולים ולוקים את יותר ממחציתו לכיסם בהם אתה בטוח לא מתבייש כי הפכתה להיות חלק מהם אז תתביש לך צבוע
    סגור
  • 29.
    תודה אברי . פשוט תודה קול שפוי חילוני .
    יהודיה ישראלית 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אני חילונית מזרחית שגדלה עם ערכי היהדות . זו גאווה ! אנחנו לעולם לא נהיה אתם . לכו לימדו מורשת ישראל , אהבת חינם , נתינה ללא תמורה ועוד .. וביום שתדעו ערכים נדבר . עד אז תתקדמו .. אנחנו כאן להישאר לשנים רבות . תוך העברת המסורת , המורשת שלנו והיהדות שלנו . לנו ולילדנו .
    סגור
  • 28.
    הכל בסדר בדת רק בלי הרבנים (ל"ת)
    דוד 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 27.
    עדיף תשתוק
    חנה כהן 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתה משעמם לא מעניין לך הביתה כבר
    סגור
  • הוא כבר בבית
    יהודי 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לך עוד בקשה אליו?
    סגור
  • 26.
    גאה בך
    מירב 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 3
    נהנתי לקרוא את מה שכתבת .לגמרי מזדהה עם כל מילה . יהודי שלא מכיר ביהדותו מסכן. מרחמת עליהם .
    סגור
  • 25.
    מלך!!! (ל"ת)
    אני 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 24.
    לא להתרגש-גם על אורי קואל הוא "התפוצץ"
    יוני.ק 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כשהמבזקן הודיע שביידן נבחר. פוקס ניוז נדרשו לשלם 800M דולר על פימפום ההבלים של בחירת הגניבות ע"ש טראמפ. אברי הגאון לא נאלץ לשלם אפילו בהתנצלות ככל הידוע לי
    סגור
  • 23.
    כל הכבוד אברי , היחיד עם אומץ (ל"ת)
    עמית רומם 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 22.
    מה כבר אפשר
    Ruv 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לדרוש מהעלייה מחבר העמים.?ומעולי אוקראינה? סעיף הנכד?אין להם שום זיקה ליהדות רק לכסף ולשמוקים חברת כנסת גויה איזה יהודים המסתננים יותר טוב מהם
    סגור
  • 21.
    צודק
    פרח 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה יש לנו לעשות פה למה יהודים מגיעים לישראל? סתם כך? לא הם באים כי זאת המדינה שלנו כי היכן שתחפור זו המדינה שלנו ההסטוריה שלנו. אין צורך להיות דתיים אבל הפחד מההסתה כביכול נגד היהדות מאד מטריד במיוחד שאין להם בעיה עם דתות אחרות. מרצ נפגשת עם גברים ונשים בהפרדה זה בסדר? זאת לא הדתה וצביעות?
    סגור
  • 20.
    יפה אמרת אברי
    דליה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אבדנו לגמרי את הצפון ואת המיקוד הלאומי שלנו. מה עושים?
    סגור
  • 19.
    תמשיך להתבייש. מה איכפת לי (ל"ת)
    גוד 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 18.
    חזק ואמץ
    שיפוצון 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חזק ואמץ אברי יקר. אתה מדברר היטב את מחשבותיי
    סגור
  • 17.
    גלעד ההזוי
    אלישע בן אבויה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הו, גלעד בטוח בחילוניותו ולכן אין בעיה שמנוולים ישדלו קטינים להנחת תפילין בלי אישור הוריהם. הדתה בעיניו היא לגיטימית. אני אומר שגם הרפורמיות היא לגיטימית מה יעשו החרדים אם רפורמים יקימו דוכנים ויפנו לילדיהם בלי הסכמתם? מה שם יעשו נעשה אנו החילונים המודעים ולא המבולבלים והקשקשנים כדוגמת גלעד.
    סגור
  • 16.
    מה הסיפור של אברי גלעדתגיד, זה נורמלי שאתה לוקח תפקיד ז (ל"ת)
    יוסף א 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 15.
    איזו גבורה באמת תעזןב אותנו החילונים
    פפפ 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    7 27
    למה מי אתה בכלל ובאיזה זכות אתה לוקח בעלות עלינו ....לך לדרכך ועזוב אותנו חוצפה ממש.
    סגור
  • 14.
    בוא , אל תתייפייף לנו ! לא עכשיו!
    םיםי 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    10 25
    זו מלחמה בשחור ובמשיחי. תבחר צד או תסתום
    סגור
  • 13.
    נהיה טמבל עם השנים (ל"ת)
    אלי קופטר 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    9 31
    סגור
  • 12.
    אחד שיודע
    מעניין מאודאם הילדים 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    6 19
    מעניין מאוד אם הילדים שלך יעברו שטיפות מוח בביה"ס על מה יקרה להם לפי הדת אם לא ישמרו שבת או יעשו משהו שחורג מסל החוקים היהודי נראה אותך מדבר
    סגור
  • מעניין שלא מפריע לכם ההשתלטות
    דליה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    השקטה והכוללת של המגזר המוסלמי על כל אורחות חיינו. טחו עינינו מלראות כיצד הפכנו להיות נשלטים בכל מקום ופינה בחיינו.
    סגור
  • 11.
    כל אחד שחושב שהוא ראה את האור מתחיל
    ראה את ה"אור" 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    7 21
    להטיף ולהסביר למה זה בסדר. דת=כת אז אל תספר לי על התקרבות. מי שרוצה להתקרב שיתקרב. ומי שלא, לא מבקש שידחפו לו את זה לפרצוף. תודה אנחנו מסתדרים!!!
    סגור
  • 10.
    אברום, עזוב, דבר לא ישנה את עובדת היותך מרוקאי! (ל"ת)
    יהווה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 13
    סגור
  • גזען עלוב ודוחה
    יהודי 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 3
    להקיא עלייך.
    סגור
  • 9.
    עוד קשקשן
    שמעון 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 16
    עוד אחד שמנצל את המצב בשביל קידום עצמי!, ועל הדרך אם אפשר, מוסיפים קצת שמן למדורה, מה אכפת!
    סגור
  • 8.
    וואו, בימים אלו זאת גבורה
    סמדר 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    20 4
    כל הכבוד, זה מה שכולנו מרגישים
    סגור
  • 7.
    אברי גלעד,צא ולמד,,
    עדנה ברג 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    10 20
    לצערי,אתה לא קולט מה היא הדתה?איך נראית כפייה של חוקי ההלכה,,חוקי החשיכה על ציבור דמוקרטי,ליברלי,חילוני,,שרוצה לחיות על פי מגילת העצמאות,,על פי חזונו של הרצל,,שהתפתח מהגותו של שפינוזה,שהיה החילוני הראשון והביא יחד עם עוד גאונים את ההשכלה,את הקידמה,את מסורת היהדות החילונית,,
    סגור
  • 6.
    תוסיף לרשימת הרדיפה הזו
    הדסה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    11 3
    כתיבת האצות על בתי-כנסת, ואי אישור לאפשר לדתיים שאורי החיים שלהם הוא הפרדה לקיים הופעה,
    סגור
  • 5.
    הם לא באמת פוחדים. רק שונאים, שנאה תהומית.
    מסביר פנים 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    16 7
    נו, האנטישמיות הישנה והטובה.
    סגור
  • תגובה שתוביל למלחמת אחים
    אזרח 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנחנו החילונים יהודים בדיוק כמו אחינו הדתיים. לא שונאים אותם ולא נעליים רק רוצים לשמור על אורח חיינו זה הכל.. התגובה שלך מיותרת ומסוכנת
    סגור
  • נכון
    גבי 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    10 5
    אני לגמרי באותה דיעה כמוך
    סגור
  • 4.
    גאים בך אברי
    רלי 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    30 8
    וזאת אומרת אשה לא חרדית קצינה לשעבר .
    סגור
  • 3.
    נהייה טרנד. ללקק לחרדים אנטי ציוניים (ל"ת)
    צבי 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    17 27
    סגור
  • נהיה חרנד לשנוא (ל"ת)
    אני 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    11 13
    סגור
  • לא שונא ! לא רוצה שום קשר איתכם !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    נאיבי....עדיין.
    שוקי קרן 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    9 18
    גם אני בטוח בחילוניותי ולכן לא חושש מהדתה. יע"ז דוכן בכל מרכז קניות או שתדלני דת רמזורים זה נטו ביזנס עם כוונות ספציפיות כאמור ואין בהם שוּם תום לב או ר"ל קדושה.
    סגור
  • 1.
    כועס כעוס ומתכאס
    יהודה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 18
    האם גאון הדור כועס על כל החילוניים?
    סגור