תקשורת ומדיה

איילה חסון מרסקת את 'הצינור' ברייטינג: גיא לרר אשם?

המגיש פספס את תכנית המזוהה עימו כל כך ברשת 13 והוחלף שוב באריק וייס, כאשר מגישת כאן 11, איילה חסון, ניצלה זאת בדרך לניצחון גדול ברייטינג על חשבון האקסית רשת 13
מערכת ice | 
אילה חסון (צילום מיכה לובטון)
הקרב על הרייטינג ברצועת 19:00 בין ערוצי הטלוויזיה המרכזיים בישראל ממשיכה לספק קרב לוהט, כאשר בעוד 'תוכנית חיסכון' של חדשות 12 ממשיכה לשלוט בפסגה וסיפקה אמש (רביעי) 8.6% וגברה על 4.2% של 'שבע' בכאן 11 עם איילה חסון, שיכולה להיות מרוצה מכך שגברה על 3.3% של 'הצינור' ברשת 13 ו-2.3% של 'שבע' עם ליטל שמש בערוץ 14.
כל זאת בעוד גיא לרר שוב נעלם מהמסך, כאשר מגיש הצינור לא הגיש גם אמש (רביעי) את תכנית המזוהה עימו כל כך ברשת 13 והוחלף שוב באריק וייס, חבר המערכת שהיה מגיש 'הכל כלול' בעבר שזכה לראיין את הישאם סולימאן אחרי הסערה הגדולה.

אחרי שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ביטל אמש  את הופעתו של השחקן הישאם סולימאן, שהתפרסם בזכות התפקיד שגילם בסדרה 'פאודה' בכנס רשויות של החברה הערבית בצפון שעורכת היום הרשות לביטחון קהילתי של המשרד לביטחון לאומי, בעקבות התבטאויותיו אשר לדברי השר בן גביר מעניקות לגיטימציה לפגיעה בחיילי צה"ל, הערב הגיעה החלק השני של האירוע בראיון שיצא משליטה.
 
סולימאן התראיין לתכנית הצינור ושאלה שנשאל  על ידי המגיש אריק וייס שהחליף את גיא לרר, הצליחה להרגיז אותו מאוד. הוא נשאל הפיגוע בקדומים והאם הוא חושב שהפגיעה בחייל הייתה התנגדות לגיטימית לכיבוש או פשע. על כך השיב: "קל מאוד להוציא את הדברים מהקשרם, עזוב אני לא עונה על השאלה הזו, לא מסכים לשאלה הזו עזוב אותי, לא מתכוון לענות לזה".
 
הוא החל להוציא את האזניות ואז וייס הפציר בו: "אתה אומר לא ציטטו נכון, נותן לך הזדמנות להבהיר, יש לך הזדמנות לתקן, בסך הכל שאלתי שאלה", אבל סולימאן לא התרצה ונטש בזעם את הראיון ברשת 13 כשהוא לא ממשיך לדבר בכלל עם המגיש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה