תקשורת ומדיה

צוות ערוץ 14 הותקף בהפגנות: "חיבלו במצלמה וגנבו ציוד"

בערוץ 14 מדווחים כי צוות של הערוץ הותקף על ידי המפגינים נגד הרפורמה המשפטית: "מפגינים חיבלו במצלמה של צלם ערוץ עכשיו 14 שנמצא יחד עם הכתב עתי שלו, גנבו חלק מהציוד ונמלטו מהמקום. תוגש תלונה במשטרה"
מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
היום (שלישי) המחאות נגד הרפורמה המשפטית מגיעות לשיאן, כאשר הוכרז על יום השיבוש הלאומי בשל אישור ביטול עילת הסבירות בקריאה ראשונה. מאז שעות הבוקר אלפי מפגינים חוסמים את הכבישים הראשיים, כאשר בשעות הצהריים צפויה המחאה להגיע לשיאה כשאלפי מפגינים יגיעו לנמל התעופה בן גוריון, והחשש הוא משיבוש רציני במיוחד שיגרור גם לשיבושים בטיסות שאמורות להמריא בשעות אחר הצהריים. בערב, צפויה המחאה להגיע לרחוב קפלן שבתל אביב, מוקד המחאות בחודשים האחרונים.
מאז שעות הבוקר, מפגינים רבים חוסמים כבישים ברחבי כל ישראל ומתעמתים עם המשטרה. בתוך כך, בערוץ 14 דיווחו בשעות הבוקר המאוחרות כי צוות של הערוץ הותקף במהלך ההפגנות. בהודעה הרשמית שיצאה מטעם הערוץ נכתב: "לפני מספר דקות מספר מפגינים חיבלו במצלמה של צלם ערוץ עכשיו 14 שנמצא יחד עם הכתב עתי שלו, גנבו חלק מהציוד ונמלטו מהמקום. תוגש תלונה במשטרה". העיתונאי רן בוקר התייחס לתקיפה של צוות ערוץ 14 וכתב: "תנו לבן אדם לעבוד! לא ככה מוחים למען הדמוקרטיה. התנהגות מכוערת לכל אדם באשר הוא".
כזכור, רק לפני יומיים, עשרות מפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט יצאו להפגין מחוץ לביתו של נתנאל סימן טוב, נציג הבעלים של ערוץ עכשיו 14, יצחק מירילשוילי, כאשר גם התנפלו על רכבו ותקפו באלימות, תוך שהם חובטים ברכב במוטות הדגלים, כל זאת כאשר בנו בן ה-3 של סימן טוב, שהיה ברכב בזמן התקיפה, לקה בחרדה בעקבות התקרית - מה שהוביל לכך שתלונה הוגשה למשטרה בנושא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אכלו לי שתו לי חלק מהרייטינג ....כבר שולח טישו לכל המגי (ל"ת)
    חיים זווילי 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור