טלוויזיה

נועה קירל בדרך לטלוויזיה: זה הערוץ בו תוביל ריאליטי

הרבה דברים קורים בחייה של כוכבת הפופ הצעירה, ועכשיו גם זה: קירל במגעים להוביל את תוכנית הריאליטי החדשה שמגיעה לארץ לראשונה ברשת 13
שירה יום טוב |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל)
נועה קירל כבר סימנה "וי" בקריירה שלה במקומות שמוזיקאים גדולים עדיין חולמים עליהם, והנה מגיע הסימון הבא: תוכנית ריאליטי בהובלתה. קירל כבר שימשה בעבר שופטת בפאנל הכשרונות "בית ספר למוזיקה", ובשבועות האחרונים אף נפוצו שמועות לפיהן הכוכבת לקראת סגירת חוזה להצטרף לפאנל הבא ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12. התוכנית האחרונה כבר לא תצא לפועל ומי שימלא את מקומה של נינט בפאנל הוא עדן חסון, קירל לעומת זאת הולכת על ההימור הבא של רשת 13 - סטאר אקדמי.
סטאר אקדמי תגיעה לישראל בחודשים הקרובים לאחר שבתחילת השנה דיווחה רשת 13 על רכישת זכויות הפקה של הפורמט. מדובר במעין ערבוב בין האח הגדול לריאליטי כשרונות, ותפקידה של קירל בכוח, הוא להוביל ולהנחות את התוכנית, ולא להתמודד.
במהלך התוכנית ייכנסו מוזיקאים אנונימיים יחד לבית בו יהיו תחת צילומים 24/7 ויתמודדו עם משימות. בית האח הגדול הוא זה שיועד ברשת 13 לערך בו את צילומי הסדרה באופן די צפוי, שכן הבית מוכן מבחינת תשתיות ומבנה הפקתי. עם סיום צילומי העונה הנוכחית של האח הגדול צפויים להתחיל את הכנות הבית לקראת התוכנית החדשה שיוביל האח הגדול בעצמו - רועי עוז.
קירל נמצאת בימים אלה בשיא הקריירה שלה, ורגע אחרי שחזרה מהאוירוייזיון רשמה הישג היסטורי נוסף כשסגרה שתי הופעות ענק בפאר הירקון המיועדות לספטמבר הקרוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוורדוז
    מינימי 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפי דעתכם (האדם הסביר) כמה קירל אפשר לדחוף להמונים לפני שיקיאו את נשמתם?
    סגור