טלוויזיה

מגישות רשת 13 בקאמבק מפתיע? "זה יכול לעבוד"

אחרי חצי שנה בנפרד, המגישות שנאלצו לעזוב את הנחיית תוכנית הבוקר ברשת 13 (לטובת תוכנית הבוקר החדשה שגובשה מאחורי גבן) נפגשות שוב באולפן
מערכת ice | 
העולם הבוקר (צילום רשת 13)
כבר חצי שנה עברה מאז השינוי האחרון ברצועת הבוקר של רשת 13, שהגיע בהפתעה והשאיר את מנחי תוכנית הבוקר הקודמת מחוץ לאולפן ופחות משנה אחרי השקת תוכנית הבוקר חדשה בהנחייתם.
בינתיים מי שהתקדמה לכיוון חדש ומפתיע בתחום הגשת החדשות היא מירי מיכאלי שפתחה עם משה קלוגהפט יוזמת חדשות הסברתית חדשה, "ACT NEWS", שמטרתה להעביר אקטואליה מישראל באופן תמציתי ועובדתי שישרת את האינטרסים ההסברתיים ברחבי העולם.
הבוקר, אחרי מספר חודשים שהן בנפרד, הפתיעה מיכאלי את העוקבים באינסטגרם כשנפגשה על מסך ירוק עם לא אחרת מאשר שותפתה להנחיה, רותם ישראל. המפגש המחודש והמרגש שלהן מול מצלמות העלה גם בדיחות ציניות לגבי העבר, כשמיכאלי שאלה: "אולי נגיש תוכנית יחד?", "את חושבת?" ענתה לה ישראל ושתיהן סיכמו בהומור: "זה יכול לעבוד", בעוד שישראל מוסיפה עוקצנות קלה משלה לגבי העבר המשותף בתחום: "תלוי את מי שואלים".
נזכיר כי השתיים הפסיקו להגיש את תוכנית הבוקר ברשת 13 עם צביקה הדר לאחר שברשת 13 החתימו את גאולה אבן להחליף אותם, ללא ידיעתם. השלושה נבחרו רק לפני שנה וחצי להחליף את אברי גלעד לאחר 15 שנה, ובשנה שקדמה לכך הגישה לצד גלעד רותם ישראל.
במבחן המציאות, לא בטוח שהמהלך של רשת 13 סיפק את הסחורה. השלישיה (שהגישו בקונספט זוגי מתחלף) החזיקה בנתון רייטינג יציב של 2.5% ובמקרים מסוימים אף הצליחה להשוות לנתוני הבוקר של קשת 12. "העולם הבוקר" בהגשת גאולה אבן לעומת זאת מציגה נתונים הנמוכים בכמעט אחוז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה