טלוויזיה

רותם ישראל נשברת בדמעות: "בכיתי חצי שעה, זה מזעזע"

מגישת הטלוויזיה רוצה להשתתף בהפגנה לקידום התיקון להכנסת מצלמות לגנים: "אין ספק שצריכה להיות החמרת ענישה, אבל חייבים מצלמות אונליין. לצערי גם במקומות שיש פיקוח לא תמיד נמנעת התעללות", "מעגל מזעזע שמשלמי המחיר הכבד הם הילדים שלנו"
מערכת ice | 
רותם ישראל (צילום פייסבוק/ רותם ישראל, יחצ)
רותם ישראל מזועזעת, כמו מדינה שלמה לאור התיעודים המזוויעים מגני הילדים בהם גננות וסייעות מתעללות בצורה קשה בפעוטות שתחת אחריותן. המקרה האחרון באילת גרם לה לבכי היסטרי והיא סיפרה על כך בסטורי שהעלתה.
ישראל אמרה: "אין ספק שצריכה להיות החמרת ענישה, אבל חייבים מצלמות אונליין. לצערי גם במקומות שיש פיקוח לא תמיד נמנעת התעללות, הנה דוגמא אחרונה מגן הזוועות באילת", והיא צירפה את הקטע המדבר על הדברים שעברו הפעוטות בגן.

עוד כתבה ישראל: "ואני מוסיפה על הסטורי הקודם, חייבים לשפר את תנאי ההעסקה לסייעות מצב כוח האדם במסגרות במצב נוראי ושיפור התנאים יביא אנשים טובים יותר לחינוך הילדים, אין ספק שנוצר כאן מעגל מזעזע שמשלמי המחיר הכבד הם הילדים שלנו"
עוד סיפרה: "נכנסתי עכשיו לעמוד של מטה המאבק וזה עשה לי פשוט רע, בכיתי חצי שעה רק מלשמוע את מקרי ההתעללות בגנים, המקרה האחרון באילת היה מזעזע ורק מסביר למה ההפגנה מחר כל כך חשובה. מיוני שנה שעברה מונח תיקון לחוק המצלמות שאמור לאפשר צפייה אונליין אחרי הגננות והמורות. האם זה ראוי? לאור המצב אין ברירה, פשוט אין ברירה וזה חוק שחייב לתקן אותו, נוסח החוק עכשיו מונע מגננות עכשיו לעשות זה".
עוד היא סיפרה: "מיוני שנה שעברה זה מונח בקריאה טרומית ולא עשו שום דבר. הורים שולחים את הילדים עם מקלטים ואז ללכת למשטרה שלא עומדת בכמות הפניות של הורים. כשהם מגיעים למצלמות החומרים נמחקים וההפגנה הזו היא קריאה לעזרה. זה גם צריך להכנס לגני עירייה כי קורים שם דברים לא פחות גרועים. אין ברירה, תיקון החוק הזה חייב לעבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה