טלוויזיה

דיסני מפתיעה: הסדרה הזו תחזור למסך אחרי 10 שנים

דיסני מפעתיה דור של מעריצים שגדלו את הסדרה העתידנית, ומכריזה כעת על עונה חדשה, "כולל התפתחויות בסיפור האהבה המרגש והאפי בין פרי ולילה". בנוסף, הכריזה החברה על עונה חדשה של "איך פגשתי את אבא"

מערכת ice | 
פיוצ'רמה (צילום יח"צ)
דיסני פרסמה את התכנים שיעלו בשירות הסטרימינג שלה דיסני+ בחודש יולי, כאשר גולת הכותרת היא חזרתה למסך של הסדרה האייקונית פיוצ'רמה. הסדרה שחזתה במידה מסוימת את העתיד שאנחנו מכירים היום (ועוד נכיר בעתיד), חוזרת לעונה מספר 11 בתאריך ה-24 ביולי.
"לאחר פסק זמן קצר של 10 שנים", אמרו בדיסני, "פיוצ'רמה יוצאת החוצה מהצינור הקריוגני בה הוקפאה וחוזרת עם כל הדמויות המקוריות שלה בשלמותה. הצופים החדשים יוכלו להתחיל את הסדרה מעונה זו, והמעריצים הוותיקים יזכו לתשובות לתעלומות בנות עשור – כולל התפתחויות בסיפור האהבה המרגש והאפי בין פרי ולילה, לתוכן המסתורי המצוי בארגז החול של ניבלר, להיסטוריה הסודית של סנטה הרובוטי הרע, ולמיקום של הראשנים של קיף ואיימי. בינתיים, ישנה מגיפה חדשה בעיר, בעוד הצוות חוקר את עתיד החיסונים, הביטקוין, תרבות הביטול וטלוויזיה בסטרימינג."
 
סדרה נוספת שמקבלת עונה נוספת בדיסני היא "איך פגשתי את אבא", הספין-אוף המפורסם ל"איך פגשתי את אמא" שיעלה ב-26 ביולי. בדיסני אומרים כי בעתיד הלא רחוק, סופי מספרת לבנה את הסיפור על איך היא פגשה את אביו: סיפור שמחזיר אותנו בחזרה להווה, בו סופי וחבריה הקרובים מנסים להבין מי הם, מה הם רוצים מהחיים, וכיצד להתאהב בעידן של אפליקציות שידוכים ואפשרויות בלתי מוגבלות.

עוד מודיעה דיסני על סדרה תיעודית חדשה בשם "הסודות של הילסונג" שתעלה ב-12 ביולי. הסדרה בת ארבעה חלקים מבית FX ומבוססת על התחקיר המקורי והמזעזע של עיתונאי מגזין "וניטי פייר", אלכס פרנץ' ודן אדלר, בנוגע לשערוריות של המגה-כנסייה. הסדרה מכילה ריאיונות עם הכמרים לשעבר קארל ולורה לנץ, לראשונה מאז סילוקם המתוקשר מהכנסייה, שבמשך שנים משכה אליה מוזיקאים, שחקנים, ספורטאים וסלבריטאים אחרים.
הסדרה התיעודית מציגה שיחות נוקבות עם רבים מחברי הכנסייה שמנסים להשלים עם התגליות החדשות בנוגע לכנסייה. בעזרת חקירות ודיווחים חדשים מצד עיתונאים, היסטוריונים וקובעי מדיניות, הסדרה מרחיבה מעבר לכותרות הסנסציוניות וחודרת אל מאחורי הקלעים כדי לבחון את הנטייה ארוכת השנים של הכנסייה לטייח התנהגות בלתי הולמת על מנת להגן על עצמה.
תכנים נוספים שיגיעו בהמשך שנת 2023:
קיזזי מוטו: דור האש | 5 ביולי
החברה שאתה מחזיק | 12 ביולי
הדוב, עונה 2 | 2 באוגוסט
מלחמת הכוכבים: אסוקה | 23 באוגוסט
רק רוצחים בבניין, עונה 3 | במהלך אוגוסט
לוקי, עונה 2 | במהלך אוקטובר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה