טלוויזיה

נטפליקס תתחיל לשדר אירועי ספורט? המהלך המתוכנן נחשף

ענקית הסטרימינג נטפליקס על פי דיווחים מתכננת להתחיל לשדר אירועי ספורט, כאשר בין הראשונים יהיה טורניר גולף בו ייקחו חלק כוכבי הספורט ונהגי פורמולה 1
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
ענקית הסטרימינג נטפליקס על פי דיווחים מתכננת להתחיל לשדר אירועי ספורט, כאשר בין הראשונים יהיה טורניר גולף בו ייקחו חלק כוכבי הספורט ונהגי פורמולה 1. 
על פי הדיווח בוול סטריט ג'ורנל, האירוע ישודר בסתיו ויתקיים בלאס וגאס וכי הדיונים על הטורניר עדיין ראשוניים.

בטורניר הגולף ישתתפו מפורסמים משתי סדרות דוקו של נטפליקס, "פורמולה 1: המרוץ לניצחון" ו-"Full Swing". סדרת F1 הצליחה במיוחד ונאמר כי היא עוזרת להחיות את הפופולריות של הספורט בקרב מעריצים. העונה החמישית עלתה ב-24 בפברואר 2023, ורשמה כמעט 570,000 צופים בשבעת הימים הראשונים - עלייה של 40% בהשוואה לעונה 4.
על פי דיווחים שנה שעברה, נטפליקס ניסתה להתחרות ב-ESPN ו-NBCUniversal על זכויות הסטרימינג של פורמולה 1 בארה"ב. עם זאת, בסופו של דבר, ESPN חידשה את זכויות ואמורה לשדר את המרוצים עד עונת 2025.
על פי הדיווחים, נטפליקס גם שקלה להציע הצעות עבור זכויות מדיה לאירועי טניס ורכיבה על אופניים.
ענקית הסטרימינג היססה לגבי ספורט חי, ואמרה בעבר למשקיעים שהיא תשקול סטרימינג בשידור חי רק אם החברה תחשוב שזה יכניס להם הרבה כסף.
"אני לא אומר שלעולם לא נעשה ספורט, אבל נצטרך לראות דרך להגדלת זרם הכנסות וזרם רווחים גדול איתו", אמר מנכ"ל נטפליקס, טד סרנדוס, במהלך שיחת משקיעים ב-2022.
טורניר הגולף של סלבריטאים יהיה אירוע מיוחד חד פעמי, שייתן לנטפליקס דרך לבדוק את הפורמט ולראות אם כדאי להשקיע בספורט חי או לא. חבילות ספורט הן יקרות ועולות לחברות מדיה מיליארדי דולרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה