טלוויזיה

צפו בעודד בן עמי זועם בשידור: "אתה האחרון שיקרא לי שקרן"

עימות פרץ בשידור חי בין המראיין עודד בן עמי לח"כ שמחה רוטמן, בעקבות תקרית המגפון. רוטמן: "רגילים לעולם השקר שאתם חיים בתוכו". בן עמי הגיב בכעס: "אל תכנה אותי בכינויים ואל תלמד אותי מי אני". צפו בראיון
מערכת ice |  5
עודד בן עמי ושמחה רוטמן (צילום צילום מסך)
יו"ר ועדת החוקה וממובילי המהפכה המשפטית, ח"כ שמחה רוטמן, ידוע כמרואיין קשוח שמרבה להתעמת עם מראייניו בכל ערוצי התקשורת, ולהתלונן על קיפוח מצד העיתונאים. אתמול (ראשון) הוא נתקל במראיין שהחליט לא לעבור לסדר היום על הערותיו, ולהעמיד אותו במקום.
בריאיון ל"שש עם עודד בן עמי" בקשת 12 נשאל ח"כ רוטמן על תקרית חטיפת המגפון מהמפגינה בניו יורק. לאחר שרוטמן הלין על התנהגות המפגינים, העיר המראיין: "אני רואה אותך חוטף את המגפון, ועד כמה שאני יודע, זו הפעם הראשונה שנבחר ציבור מפעיל כוח פיזי על מפגין". בתגובה השיב רוטמן: "אתה יודע שמה אתה אומר לא נכון, אבל אנחנו רגילים לעולם השקר הזה שאתם חיים בתוכו".
 
בן עמי מיהר להגיב: "לא אדוני היקר, אתה לא תקרא לי שקרן, עם כל הכבוד, בשום פנים ואופן. אל תכנה אותי בכינויים. תקפיד בכבודי כמו שאני מקפיד בכבודך". רוטמן השיב: "אתה וחבריך בתקשורת כבר תפסתם צד ומנרמלים אלימות כלפי נבחרי ציבור, גם כפי שקרה נגדי באוניברסיטת ת"א. תבחרו איזה צד אתם רוצים שערוץ 12 יהיה".

בן עמי חתם את הריאיון באומרו: "האחרון שילמד אותי מה אני, והאחרון שיאמר לי שאני שקרן זה יהיה אתה".
כזכור, ביום שישי האחרון, בעת שצעד עם מאבטחיו ברחוב בניו יורק, מפגינה נגד המהפכה המשפטית, עקבה אחרי ח"כ רוטמן עם מגפון והוא הסתובב, חטף לה את המגפון מהיד בכוח והמשיך לצעוד כשהמגפון בידיו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בנעמי
    פ 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צודק השר בכול המהדורות ש הגשתה היו המון שקרים ולא העזת להתנצל נכון ש יש לך צד ו הוא קיצוני מידי אתא לא מעז לאזן ו לחתור לאמת מאחרי כול כתבה לחזור בתשובה אתא לא
    סגור
  • 4.
    תקשורת שמעודדת אלימות והפגנות ושקרים
    סימה 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תקשורת מבישה
    סגור
  • 3.
    עודד אתה מנחה סוג ז עם חיוך מטומטם (ל"ת)
    מגיב 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    חלק 2
    המלך עופר המשיח 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    2. השאלה האם בעיני הציבור רוטמן מתנהג כמו נציג דמוקרטי עם דעה שונה או שהוא עבר את הקו האדום. בעיני הוא ולוין עברו קו בל יעבר וכיוון שהם אוייבים של שיטת המשטר, כבר מידת הכבוד וההתנהלות כלפיהם שונה מזו שהייתי מצפה ברמה הפנים-דמוקרטית. באותה מידה שאסור לדמוקרטיה לקבל סרטי הסתה ושקרים כמו "ג'נין ג'נין", גם עליה להתגונן מאנשים שיכורי כוח שחושבים שניצחון בהטלת המטבע נותן להם זכות לפנצ'ר את הכדור והכריז אני ואפסי עוד. להזכיר: רוטמן זה האיש שכשהציעו לו פשרה של רוב של 67 חכ"ים עבור פסקת ההתגברות (בעיניי מספר נמוך קצת), ענה: "אז אני מציע 20" (הכל מוקלט ונגיש). שכרון כוח ויוהרה והדרת נשים מלא מלא (בקואליציה החרדית שלהם מפטרים נשים ושמים במקומן גברים). ראו את רשימת המנכ"לים למשרדי הממשלה. כל המינויים של ינואר-פברואר 2023. נעשו 24 מינויים. כולם גברים בלי אשה אחת. אותה קואליציה רוצה למנות רק גברים לבתי המשפט... "בשביל לגוון". בשם תאוות השלטון שלהם, הפכו לנרטיב פלסטינאי. שבריר קטן של אמת והמון פנטזייה אנטי-ישראלית. "בהסכמה רחבה" היה אפשר להגיד בחודש פברואר. עכשיו כבר הורמו המסיכות. בושה!
    סגור
  • 1.
    קואליציה שמקימה "משמרות ביטחון" פשיסטי מתלוננת.
    המלך עופר המשיח 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1. רוטמן מדבר מנסיון. הקואליציה עשתה קיצוץ רוחבי בשביל להקים "מיליצית המתנדבים לביטחון לאומי", "חולצות שחורות" עבור בן גביר-מוסוליני שכעס שהשוטרים לא מרביצים מספיק חזק למי שמפגין נגדו. אז אם רוטמן מדבר על פלוגות פשיסטיות זה רק כי הוא מכיר את הנושא והקואליציה שלו מקימה פלוגות כאלו על חשבון קיצוץ בחינוך, בריאות וכדומה.
    סגור