טלוויזיה

רן דנקר מושפל ברשת: "ירד מהעיניים עוד דפוק"

לאחר שהמשיך בגיבוי המחאה בתל אביב, הזמר הובך כשגולש אחר תקף: “זה הזמן להתאחד מול הציונות והאלימות? קראתי נכון? בינתיים המפגינים מתנהגים בברבריות ואלימות ואתה אומר זה הזמן להתאחד?? לך תראה מה הולך בחוץ ואחרי תצא בהצהרות"
מערכת Ice |  1
רן דנקר בקמפיין החדש של סלקום (צילום מיכה לובטון)
זוכרים שרן דנקר עורר לאחרונה סערה גדולה ברשת לאחר שיצא נגד הממשלה: “יש פה אנשים שרוצים לגזול את הדמוקרטיה ואת שיוון הזכויות של אנשים החיים במדינה, לא מקובל עלי. וכן חד משמעית יש פה הדתה, אם מישהו מחליט בגלל הדבר הזה שאמרתי עכשיו לא להגיע להופעה שלי, דוד שחרר אותי”, כעת נראה שזה לא הסתיים.
הבוקר (חמישי) דנקר עודד להמשיך במחאות בתל אביב והעלה לאינסטגרם עם המסר שלו היה חריף ותקיף עוד יותר לצד תמונת דגל שחור:“חברותיי האמניות, חבריי האמנים. בשעה 11 רחבת בית אריאלה!”

עוד הוסיף: “די להסתתר, זה הזמן להתאחד מול הציניות והאלימות שהממשלה שלנו מובילה! רוצים לקרוע אותנו אחד מהשני. רוצים להשתיק אותנו, רוצים לרמוס לנו את החופש להיות חופשיים בארצנו. די!”. 
אלא, שאחת המגיבות לדבריו כתבה: “עוד שנייה ירד לך העוקבים לחצי ותדבר אחרת”. אחרת הוסיפה: “בזה הרגע ירד לי מהעיניים עוד דפוק”. גולש אחר תקף: “זה הזמן להתאחד מול הציונות והאלימות? קראתי נכון? בינתיים המפגינים מתנהגים בברבריות ואלימות ואתה אומר זה הזמן להתאחד?? לך תראה מה הולך בחוץ ואחרי תצא בהצהרות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רן יו בטאר דאט ראן
    שרון 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מגזרנשמתנהג באלימות . לא מקבל תוצאות בחירות דמוקרטיות. וטוען שלקחו לו את הדמוקרטיה . בושה לאינטלגנציה
    סגור