טלוויזיה

גרושתו של סטטיק מתפרקת בבכי: "יושבת על הרצפה, מזעזע"

בצל פיגוע הירי הקשה שהתרחש אמש בתל אביב, שרית פולק חשפה: "לירז הרגיע אותי בטלפון. הייתי בחרדה אחרי שהבנתי שהיה פיגוע מאוד קרוב לבית שלי! במקום שעברתי בו פאקינג 10 דקות לפני שהמחבל הגיע אליו"
מערכת ice |  1
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם/ שרית פולק)
בזמן ההפגנות בתל אביב נגד הרפורמה המשפטית, פיגוע ירי קשה אירע ביום חמישי האחרון ברחוב דיזנגוף שבעיר, כאשר שלושה אנשים נפצעו, כאשר אחד מהם במצב אנוש, אחד במצב קשה ועוד אחד במצב בינוני. הפיגוע התרחש ממש בלב רחוב דיזנגוף, במהלך חגיגות הפורים, כאשר שלושת האנשים שנפגעו היו בדרכם לחתונת תחפושות. איש ימ"מ שהיה בחופשה, נטרל את המחבל ומנע אסון גדול בהרבה.
מתברר, שמי שעבורה זו הייתה הפעם הראשונה לחוות אירוע כזה היא שרית פולק, שעברה להתגורר בתל אביב ממש לאחרונה עם השלמת המעבר שלה מחיפה אחרי הגירושים מסטטיק, ושמעה את היריות מביתה: "לא בקטע של להלחיץ, עוד מישהו שמע יריות עכשיו?", כאשר זאת טרם פורסם כי היה מדובר בפיגוע.
מאוחר יותר, שיתפה סטורי עם תמונה שלה בוכה בחוסר שליטה: "איזו מציאות מזעזעת. כאן אני יושבת על הרצפה אחרי שלירז הרגיע אותי בטלפון. הייתי בחרדה אחרי שהבנתי שהיה פיגוע מאוד קרוב לבית שלי! במקום שעברתי בו פאקינג 10 דקות לפני שהמחבל הגיע אליו".
אבל היא לא הייתה לבד, לסטורי שהעלתה דנה פרידר כמוה, היא צירפה תמונה שלה יחד עם כלבה ועוד  תשעה אנשים נוספים וכתבה: "הייתי למטה ואז יריות, ואז כולם רצו, ואז הכנסתי את כל מי שמפחד אליי הביתה". פרידר הוסיפה וכתבה: "היי אנשים זרים חמודים, אל תפחדו". לסיום, כתבה דנה פרידר מילים של אופטימיות מלאה בפחד שכולנו חווים כאן: "אם כבר לפחד - אז לפחד ביחד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סטטיק
    לילי 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק כבר
    סגור