בארץ

למרות הפיגוע והביקורת: ביקור הזוג נתניהו ברומא ימשיך כסדרו

זמן קצר לאחר הפיגוע בתל אביב נתניהו קיים הערכת מצב עם צוותו בעודו בביקור ברומא. לאחר שהתברר כי לא ניתן להקדים היום (ו') את הפגישה עם ראש ממשלת איטליה מלוני, דווח כי הזוג נתניהו ימשיך את הביקור ללא שינוי גם לאורך הסופ"ש
מערכת ice | 
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
אמש (ה') התרחש פיגוע ירי בצפון רחוב דיזינגוף בתל אביב, שבצער רב כבר ראה לא מעט אירועים דומים בעברו. שעות לא רבות לפני כן יצא רה"מ נתניהו ורעייתו לביקור באיטליה, שם הזוג ביקר בבית כנסת של הקהילה היהודית ברומא במקביל לאירועי הפיגוע.
כבר זמן קצר אחרי שהתרחש הפיגוע ולאחר שנתניהו קיבל את ההודעה על התרחשותו נרמז כי מתבצעת הערכה מחודשת להמשך לו"ז הביקור באיטליה שתוכנן להימשך לאורך כל הסופ"ש, ובעיקר לזמן הפגישה של נתניהו עם ראש ממשלת איטליה החדשה ג'ורג'יה מלוני. 
היום מדווח כי לאחר הערכת מצב נתניהו ימשיך את ביקורו ברומא כפי שתוכנן וזאת לאחר שבאיטליה לא הצליחו להקדים את הפגישה של ראשי הממשלה, מה שבתורו היה מאפשר לנתניהו לחזור לפני כניסת שבת. במקביל סוכם בפגישת הערכת מצב על תגבור הכוחות הביטחוניים באזורים הרלוונטיים במדינה.
כזכור, הביקור של נתניהו מלכתחילה עורר ביקורת ציבורית רחבה היות שמחצית מהביקור מיועד לחופשה פרטית, כזו שבאה לכאורה על חשבון כיסו של האזרח היות שמעורב גם ביקור מדיני רשמי אצל הקהילה היהודית ופגישה עם מלוני.
זמן קצר אחרי שהתוודע על הפיגוע נתניהו נאם בבית הכנסת בו נכח ברומא ומסר איחולי החלמה מהירה לפצועים וחיזק את כוחות הביטחון. לפני כן ראש הקהילה היהודית ברומא מתחה ביקורת גלויה בנאומה על מצב המדינה והרפורמה המשפטית ואף יצאה ברמיזה נגד דבריו של סמוטריץ' השבוע בנוגע לשריפת הכפר חווארה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה