טלוויזיה

מגישת חדשות 12 מפתיעה בנינג'ה ישראל: "באה בגללך רסקין?"

דפנה ליאל התארחה בקהל של נינג'ה ישראל ונשאלה על ידי אסי עזר: "יש לנו כוכבת מאולפן החדשות דפנה ליאל שאלוהים יעזור לי, הכתבת הפוליטית של חדשות 12. מי עכשיו מסקר את עולם הפוליטיקה אם את פה במסלול?"
מערכת ice | 
דפנה ליאל (צילום מסך חדשות 12)
הערב (ראשון) מצפה לצופי נינג'ה ישראל ערב מסקרן מאוד, כאשר נשק חדש ומעניין מאוד בשרוול של קשת 12 ייחשף. לראשונה בתכנית הספורט-ריאליטי הפופולארית: אישה תתחרה מול גבר. אכן, קראתם נכון - קרב המינים ממש על המסכים שלנו. אבל זו לא ההפתעה היחידה.
גם מגישת חדשות 12 דפנה ליאל ישבה בקהל לקראת המקצים המרתקים ואסי עזר אמר: "תכוונו בבקשה את המצלמה למרות שהיא לא רוצה שתעשו כך. יש לנו כוכבת מאולפן החדשות דפנה ליאל שאלוהים יעזור לי, הכתבת הפוליטית של חדשות 12. מי עכשיו מסקר את עולם הפוליטיקה אם את פה במסלול?".
 
רסקין אמר: "אם צריך, מי שמכיר את דפנה, אם צריך היא מרימה מצלמה ועושה לייב מפה גם", עזר תהה: "עכשיו אני רוצה להבין, היא באה לפה בגללך רסקין? אתם מיודדים", על כך השיב השדר: "היא באה בזכותה, היא באה כי היא אוהבת את התכנית", עזר ביקש ממנה להרים יד אם היא באה כי היא אוהבת את התכנית וכך היא עשתה.
שבוע חדש של קרבות רייטינג יצא לדרך אתמול (שבת) עם דו קרב אדיר בפריים טיים, כאשר הישרדות של רשת 13 חגגה ניצחון מרשים עם 13.3% רייטינג ו-349 אלף צופים מול 12.4% ו-312 אלף צופים לנינג'ה ישראל. מדובר בניצחון נדיר של רשת, לו הזכיינית חיכתה במשך הרבה מאוד זמן, כאשר כבר מזה חודשים המתחרים מקשת 12 מרסקים אותה פעם אחר פעם בכל החזיתות.
זה יקרה במסגרת מקצה ההזדמנות האחרונה של כניסה לחצי הגמר. על פי קשת 12, בעונה הנוכחית, החמישית במספר של נינג'ה ישראל, משתתפים בסך הכל 198 מתמודדים, כאשר מתוכם 24 בלבד הן נשים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה