טלוויזיה

קשת במהלך חדשני: שתי פרסומות בערב בלבד בכל שבוע

קשת במהלך מסחרי חדשני: ערב דרמה בשבוע עם שתי פרסומות זהב בלבד, פרסומת בודדת בכל ברייק. באותו אופן מתוכננת לשידור הסדרה כולה
כפיר אדר |  1
גוף שלישי (צילום קשת 12)
הערב (שני) תעלה לשידור בפריים טיים של קשת 12 הדרמה המדוברת "גוף שלישי", בכיכובם של רותם סלע, יהודה לוי, ליאור רז, גל מלכה ואיתי תורג'מן שיצרו שירה חדד, דרור משעני ושי קפון (שגם ביים) והפיקו קומא סטודיוס. בפרק הבכורה ישובצו הערב 2 ברייקים זהב – עם פרסומת בודדת בכל ברייק. באותו אופן מתוכננת לשידור הסדרה כולה.  
מדובר במהלך מסחרי חדשני במסגרתו קשת מציעה למותגים המובילים במשק 'ערב דרמה בשבוע'; בערב השידור השבועי ישובצו 2 ברייקים זהב שיוקדשו למותג אחד בלבד ש'יקח חסות' על הדרמה המשודרת. במקרה של "גוף שלישי", המותג נותן החסות הוא חברת מוצרי החלב Muller, ש-2 פרסומות שלה בלבד ישודרו הערב בפריים טיים.

ההיגיון מאחורי המהלך הוא שהמותג מרוויח נוכחות ובולטות בלעדית – פרסום פרימיום מבודל על גבי תוכן high end שהצופה מושקע בו רגשית, והצופה מרוויח חווית צפייה עם מינימום הפרעות. 
ויקטור וקרט, מנכ"ל החטיבה המסחרית, קבוצת קשת: "יש לנו הרבה דרמות חדשות ומבטיחות בקנה. המהלך המסחרי הזה נותן מענה לשילוש הקדוש עבור ברודקאסטרים באשר הם - 1) מקום של כבוד ליצירה וליוצרים המקומיים. 2) מקום של כבוד לחווייה של הצופים שלנו. 3) מקום של כבוד למפרסמים שלנו. אנחנו מתכננים להמשיך את המהלך גם בסדרות העתידיות שלנו."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחקנית גרועה ביותר (ל"ת)
    פאריה 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור