טלוויזיה

אסף גרניט סוגר חשבון: "שכולם יפסיקו להיות רעים אחד לשני"

שופט "משחקי השף" ואחד המסעדנים המובילים בישראל בנאום מרגש לפני גמר התכנית: "לקוות שכשיגיע מדריך מישלן לארץ אז כל מי שעומד פה וגם מי שמצטלם לזכיין השני ומי שלא מצטלם לשום מקום, יקבל כוכב רק פשוט כי הוא טוב ולא פוגע באף אחד אחר"

מערכת ice | 
אסף גרניט (צילום תמי בר שי)
עכשיו זה רשמי. החל מבוקר יום ראשון האחרון, מחניודה של אסף גרניט הגיעה גם לתל אביב. בעוד שהמסעדה הוותיקה שלו בירושלים נסגרה לרגל שיפוצים ייסודיים למשך מספר שבועות, המסעדה וצוות העובדים שלה עברו לתל אביב.
בראיון ל'הצינור', סיפר גרניט על המעבר: "עם כל הטעמים והרעש וכל ההתנהגות הירושלמית והשמחה. מחניודה האמיתית סגורה? היא לא תהיה כמו שהכרנו אותו ביום הראשון שהקמנו אותה לפני 14 שנים כמעט, יש בזה טיפה עצב, אבל מתחדשים ומחכים לראות את המסעדה שתהיה בסוף השיפוץ הזה".
 
אגב, אותו גרניט באירוע לקראת הגמר של משחקי השף הערב (שלישי), פנה לעיתונאים, מבקרים ומשפיענים בתחום האוכל: "אפשר שכולם יפסיקו להיות כל כך רעים אחד לשני כל הזמן, אפשר שנצליח לפרגן אחד לשני ולשבת בבית".
עוד אמר: "להסתכל על הטקס של הפיפטי בסט ולראות את רז מקבל פרס על קיימות ולהתרגש כאילו אני שם? ולקוות שכשיגיע מדריך מישלן לארץ אז כל מי שעומד פה וגם מי שמצטלם לזכיין השני ומי שלא מצטלם לשום מקום, יקבל כוכב רק פשוט כי הוא טוב ולא פוגע באף אחד אחר"
צילום: יהב יעקב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה