טלוויזיה

אילה חסון מותקפת: "קיבלה בצל מאריה דרעי"

"כל מי שנתן יד לסיכול הממוקד הזה ישלם". כתב עיתונאי הארץ אורי משגב. מה חשב על הבכי בשידור של אילה חסון?
מערכת ice |  2
איילה חסון בוכה (צילום צילום מסך מחמש עם שרון גל ברשת)

עיתונאית חדשות 13 אילה חסון, סיפקה אתמול (רביעי) רגע טלוויזיוני לא שגרתי כאשר פרצה בבכי בדיון בפאנל על פרשת אבי חימי שאותה חשפה. "אני רוצה להגיד לכם שיש אין ספור עניינים שקשורים באבי חמי בתחומים של נשים ואני מדברת בתור ילדה שעברה תקיפה. החייתות הזאת כל דבר- זה כן ביבי זה לא ביבי- אנשים ירדו מהפסים, חיות טרף".

עוד אמרה בתכנית של שרון גל, "יושבת עורכת דין אולי היא לא גאונה, אולי היא חכמה, אולי היא מתאימה להיות שופטת, אולי, אומרת לי שהיא לא רוצה לדבר על הסיפור הזה ואני חטאתי ושכנעתי אותה, עכשיו הופכים את זה. תתביישו לכם! המחאה תמות אם היה הגאון הזה שהיה ימין ועכשיו הוא שמאל יילך".
מי שלא התרשם במיוחד מהמופע הם עיתונאי הארץ נעמה ריבה ואורי משגב. "אילה חסון קיבלה בצל מאריה דרעי ועלתה לשידור", כתבה ריבה בזלזול בטוויטר שלה, והוסיף עליה משגב, "פחחחחחחח. מי שמדברת על חיות טרף. אינשאללה כל מי שנתן יד לסיכול הממוקד הזה ישלם."
 



 

צילום מסך רשת 13

נזכיר כי חסון הטילה השבוע פצצה גדולה כאשר חשפה בתכנית שלה "אזור בחירה", כי אבי חימי, יו"ר לשכת עורכי הדין, ביצע לכאורה מעשה מגונה כלפי עורכת דין צעירה בשיחת וידאו. מאז, חימי הספיק להתפטר, לא לפני שהוא טען שהכל היה בהסכמה.
 


 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אהרון לוי - סרטון מאלף- מלמת אחים לא תהיה
    יהודיה קודם כל 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אני שובתת בשני.. סליחה בשבת - צפיה חובה !- אהרון לוי - "מלחמת אחים לא תהיה!"
    סגור
  • 1.
    אל תספרי את האפסים האילו
    אלי 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כל הכבוד לך עיתונאית אמיצה אמיתית ומוערכת אישה משכמה ומעלה.המשיכי בדרכך החשובה המון אנשים אחרייך ותומכים בך. מה לעשות אנשים לא אוהבים תאמת בפנים אלא הצביעות אצלם היא הדגל והשקרים
    סגור